Hop til indhold

Jenie og View i Horsens - hvad skal jeg gøre??

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Jenie 1 gang og View 3 gange.

Egentlig vill jeg efter første gang med View, gerne have besøgt Jenie, men begge gange blev det View som modtog mig.

Jenie er fantastisk og der ligger gode anmeldelser, men View er i den grad også virkelig fantastisk med gode anmeldelser.

Men det der irriterer mig lidt er at View modtager når man laver aftale med Jenie. Og jeg kan også se på anmeldelserne at det også sker for andre.

Hvad ville I gøre sådan en situation? Jeg vil jo heller ikke fornærme View ved at vende om da jeg stadig gerne vil have chancen for at besøge hende på sigt.

Link til Jenie:

https://annoncelight.dk/showad/410056

Link til View:

https://annoncelight.dk/showad/462172

Skrevet

Hvis du har bestilt tid ved Jenie, er det selvfølgelig hende du skal have og det kan View ikke blive fornærmet over.
Der hvor jeg kommer, i mere end en forstand, er der somme tider 3 piger på arbejde og jeg har altid fået den jeg har bestilt uden at de andre er blevet sure.

Skrevet

Jeg tænker næsten, at min anmeldelse må være en af de omtalte. Hvis det sker igen, har du så prøvet at sige til View, at du egentlig havde booket Jenie? Jeg tror ikke, at de nødvendigvis prøver at snyde os, men at de nok kører et "går den, så går den"-princip. Den eneste grund til, at jeg ikke selv gjorde det, var fordi jeg, indtil min anmeldelse, egentlig troede, at det var Jenie, jeg havde besøgt.

Det skete nemlig også en gang i Fredericia, hvor jeg fik den forkerte pige. Da jeg lavede min anmeldelse, var der en der skrev, at jeg bare skulle have bedt om hende, jeg havde en booking med.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.