Hop til indhold

Alice 20 år i Viby - top lækker; men uengageret

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/444630

Hjemme fra den sprøde unge sag Alice der får top score på to vidt forskellige parametre: Top lækker pige, top uengageret.

Sidste gang hun var i Århus (for nærmest et lille års tid siden, hvis jeg husker korrekt) nåede jeg ikke at besøge hende, så da jeg så, at hun nu er dukket op igen, måtte jeg skynde mig at bestille en tid. Jeg kommer derhen til nogle halv-shady, store boligblokke, ikke så langt fra Viby Torv.

Og wow: Sjældent har jeg set en så lækker og petit pige åbne døren. Hun ligner præcis sådan som hun ser ud på sine billeder, med flot makeup og lipgloss, langt glat hår og sød bøjle på tænderne. Også første gang, at jeg ikke er i tvivl om, at alderen stemmer.

Hvad hun har i udseende, mangler hun til gengæld i indlevelse og engagement. Totalt mekanisk og uinteresseret. Jeg kom ind og hun ville straks have mig til at sætte mig på sengen, så vi kunne komme i gang. Jeg insisterede dog på at stå lidt og gramse på hende, og kysse hende ned af halsen. Hun har en virkelig lille og petit krop, med utroligt flotte og velsiddende bryster, på størrelse med en lille håndfuld. Og er du gal en mis mand! Lille, yndig og stram. Man følte sig sgu næsten som en gammel gris, af at have en så ung skønhed foran en (og jeg er altså i "kun" i slut 20'erne)

Nå men mens vi stod der, var det tydeligt at hun bare ventede på, at jeg satte mig, så vi kunne få selve akten overstået. Det gjorde jeg så (da jeg ikke fik meget ud af at stå og gramse på en statue), og kondomet kom på en halvslap pik, der så blev suttet stiv. Det gjorde hun fint, men selvfølgelig lidt ærgerligt, at der kom gummi på først.

Så nogle forskellige stillinger hvor hun holdte minimal øjenkontakt, og var meget opmærksom på, at hendes makeup ikke blev tværet ud. Lidt støn kunne der dog komme ud af hende.

Efter jeg var kommet, var der ingen optakt til pudesnak eller aftercare (nok også svært eftersom hun taler meget lidt engelsk).

Jeg stod udenfor døren igen efter 15 minutter, selvom jeg havde betalt for 30.

For at opsummere:
Er der lidt en gammel gris gemt i dig, eller trænger du blot til at få lettet trykket, så er der her en sindsygt cute og lækker tøs, hvis billeder holder hvad de lover. Men mit råd: Hold dig til 15 minutter og lad være med at købe ekstra ydelser som kys, shower eller lign. Jeg tvivler på, at du får meget ud af det.

Ønsker du kys, kærtegn og reel indlevelse, så læg dine penge et andet sted.

Redigeret af Edd

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.