Hop til indhold

Danske Plus Size Christina på Amager - dårlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Christina. Hun lægger ikke skjul på hun er stor, og det er hun. Meget stor. Jeg føler næsten ikke jeg kunne komme til og rigtig ind eller i bund. 

Jeg havde købt med anal. Jeg blev åbenbart revet lidt med og startede for hårdt ud meddelte. Måske det ødelagde kemien. Efter vi havde kørt analt, kom der en del beskidt vand med ud. Jeg har været rundt om blokken en del gange, men aldrig set dette før. Det var ret nedtur.

Hun har et pænt ansigt, pæne øjne og god øjenkontakt. Men jeg havde fornemmelsen af noget var lidt off, men det er måske bare mig og den manglende kemi eller begejstring. 

Man bliver hentet af en ven. Jeg skulle lige vende mig til tanken, men det fungerede fint. 

https://annoncelight.dk/showad/466099

Skrevet

Hej CDHN,

Tak for din anmeldelse. Det var vist en lidt dårlig oplevelse for os begge - og sådan kan det gå nogle gange. Dog kan det ikke have været helt skidt, eftersom du efterspurgte et møde mere allerde ugen efter, men her skrev jeg nej tak, da jeg netop også følte at kemien - og det du efterspurgte, ikke var noget jeg kunne honorere.

Alt det bedste herfra,

Christina.

Skrevet

Godt pigerne også kommer og forsvare sig .. og nu med sidste kommentar om anden møde også afsløret tænker man jo har der været en mand der har været stødt over at være afvist

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet
  • Author

Jeg er forfængelig, og ja, jeg er bryder mig generelt ikke om et nej. Men jeg er ikke stødt 😃

Jeg synes min beretning er korrekt og står 100% ved den. Det er hvad jeg fornemmede og følte. Resten er fakultet.

“Jeg kommer aldrig igen” skriver jeg netop ikke. Om en uge efter er noget specielt, ved jeg ikke. Jeg gør det, hvis jeg tror der mere.

Alt godt til til dig Christina og jer alle ❤️❤️☮️☮️

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 5 timer siden:

Godt pigerne også kommer og forsvare sig .. og nu med sidste kommentar om anden møde også afsløret tænker man jo har der været en mand der har været stødt over at være afvist

At han skriver at hun er meget stor og har svært ved at trænge i bund samt der kom en del beskidt vand ud ved anal er jo faktuelt, og da ikke for at genere nogen.

Skrevet
Amagerbro skrev, for 5 minutter siden:

At han skriver at hun er meget stor og har svært ved at trænge i bund samt der kom en del beskidt vand ud ved anal er jo faktuelt, og da ikke for at genere nogen.

Sagde jeg hellere ikke men han fik det til at lyde som han aldrig ville besøge hende igen og så har han alligevel kontaktet hende ugen efter og fik nej og først der kommer anmeldelsen

Skrevet
Amagerbro skrev, for 1 time siden:

Der står specifikt at jeg er plus-size, så det at nævne det som noget negativt kan jeg kun betegne som redundant. I forhold til beskidt vand, så synes jeg det var minimalt i betragtning af, at han uden forberedelse og ordentlig smørelse jagede hans absurd tykke og store pik op i min røv. Det var et mirakel at der ikke var en masse blod også 😅

CDHN virkede som en fin fyr i øvrigt. Han dukkede op som aftalt, og bortset fra lidt gåen fejl kemi-mæssigt, så ønsker jeg ham det bedste, og han mig, lyder det til. Synes vi skal lukke den her ❣️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.