Hop til indhold

Grønlænder i Nyborg. Erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Jeg glæder mig til at høre om det, har selv haft kig på hende

Skrevet

Du må godt lige fortælle om din oplevelse, for jeg er også ret nysgerrig.

Skrevet
  • Author

Jeg kunne ikke vente, så jeg skrev til hende med det samme. Spurgte om en halv time samme dag. Svar retur, kort "ja" ret hurtigt. Adresse i boligblok oplyst. Nok ikke super diskret. Der blev hurtigt lukket op, og jeg blev lukket ind af døren i opgangen.

Damen var som oplyst, omkring 50, lille, buttet, kort hår. Hun har ikke alle tænder og er lidt buttet. Ingen model, men ren og egtl meget sød.

Ikke meget snak, men hun svarer ja på det meste, og kan også forklare i korte sætninger, men dansk er nok ikke hendes ting.

Vi afkædte os og lagde os på sengen. Hun har en flot hud, og små flotte hænder, som gerne tager om banditten. Brysterne er str m. Hun kan godt lide at blive rørt ved, og bliver let våd. Det blev lidt hedt med finger og hånd.

Jeg tog hende i missionær, og det fungerede fint med god respons.

Derefter gjorde vi rent, og så ikke så meget mere.

Lidt en mærkelig oplevelse fordi hun ikke sagde så meget. Jeg kommer nok ikke igen. Men hvem ved. For nogle gange er sådan en kinky oplevelse måske et genbesøg værd.

Skrevet

Kyse hun? Du skrev (Det blev lidt hedt med finger og hånd.) hvor mange finger må du få lov til at stikke i ? På forhånd tak.

Skrevet
  • Author

Jeg slukkede ikke. Og kyssede ikke.

Men hun fik en ordentlig tur med fingrene som gjorde hende både våd og vild

Skrevet
  • Author

Fik heller ikke blow.

Hun er jo ingen model, men en ældre/midaldrende grønlandsk dame, der lader til at tænde på sex uden for meget snak.

For mig er det dette setup som er frækt. Og så lidt kinky at hun ikke er pæn men mega liderlig.

Alt var i øvrigt rent og pænt

Skrevet
StolteP skrev, den 6.9.2026 at 16:00:

Fik heller ikke blow.

Hun er jo ingen model, men en ældre/midaldrende grønlandsk dame, der lader til at tænde på sex uden for meget snak.

For mig er det dette setup som er frækt. Og så lidt kinky at hun ikke er pæn men mega liderlig.

Alt var i øvrigt rent og pænt

Kan du beskrive, hvorhenne i Nyborg man kan mødes med hende?

Altså bare sådan cirka 😄

Skrevet

Jeg har også været forbi -og hun tilbyder det hun skriver -altså kysser og hun er stille, men stønner højlydt... Jeg fik en ½ time -og det var passende.

Man drejer til hj i en rundkørsel, når man kommer fra fængslesiden af igennem nyborg...

Skrevet
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Jeg har også været forbi -og hun tilbyder det hun skriver -altså kysser og hun er stille, men stønner højlydt... Jeg fik en ½ time -og det var passende.

Man drejer til hj i en rundkørsel, når man kommer fra fængslesiden af igennem nyborg...

Tak 😄

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.