Hop til indhold

Ny herinde, vil prøve et bordel - hvad med Valbypigerne?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen.

Jeg er ret ny i denne her verden, men er interesseret i at prøve et rigtig bordel.

Valget er faldet på Valbypigerne.

Dels fordi det er ok tæt på, men de piger jeg har set annoncer fra ser også bare virkelig tiltagende ud.

Mit spørgsmål.

Kan se det ligger i kælderen.

Men hvordan fungerer Drop-in?

Skal man banke på døren og afvente at døren bliver åbnet?

Eller lister man bare lige så forsigtigt ind? Og venter på den anden side af døren?

Jeg har prøvet at ringe til dem for at spørge, men deres tlf. Nummer virker desværre ikke mere.

Tak på forhånd .

Skrevet

Hejsa. Ved drop in ringer du på døren og bliver lukket ind hurtigst muligt hvorefter de piger der er der, hilser på dig. Bliver døren ikke åbent kan vi/pigerne være optaget. Du kan også booke tid via telefonnummeret i pigens annonce☺️❤️ Jeg håber det gav svar på dine spørgsmål ellers uddyber jeg gerne.

Skrevet
  • Author

Hej Sia

Tusinde tak for svaret.

Ja det hjalp )

Fordi var ret meget i tvivl om hvordan det foregik.

Hvor lang tid plejer der ca at gå fra man har ringet på til man bliver lukket ind ?

(Ved godt i selvfølgelig gør det så hurtigt som muligt)

Er der et skilt på døren der viser åbent/lukket hvis alle pigerne er optagede ? )

Mvh.

Skrevet
Hanegal skrev, for 52 minutter siden:

Hej Sia

Tusinde tak for svaret.

Ja det hjalp )

Hvor lang tid plejer der ca at gå fra man har ringet på til man bliver lukket ind ?

Er der et skilt på døren der viser åbent/lukket hvis alle pigerne er optagede ? )

Mvh.

Jeg ville skynde mig at booke en tid ved enten @SiaUngQ eller @JenniferRomantica som begge er i Valby idag....

Og kan samtidig nævne at du ikke går forkert i byen ved nogen af de 2 lækre piger.

Skrevet
Hanegal skrev, 1 time siden:

Hej Sia

Tusinde tak for svaret.

Ja det hjalp )

Mvh.

Der er et skilt ja man kan skimte igennem vinduet i døren.. Er det grønt så der noget ledigt og er det rødt så der lukket..

Generelt er vi hurtige til at åbne døren for vi er utrolig bevidste om at det er nervepirrende at står og vente❤️..

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Der er et skilt ja man kan skimte igennem vinduet i døren.. Er det grønt så der noget ledigt og er det rødt så der lukket..

Generelt er vi hurtige til at åbne døren for vi er utrolig bevidste om at det er nervepirrende at står og vente❤️..

Hej Jennifer

Tusinde tak )

Hvis der er rødt, betyder det så lukket for hele dagen, eller bare indtil en pige er ledig ?

Skrevet
Hanegal skrev, for 12 minutter siden:

Hej Jennifer

Tusinde tak )

Hvis der er rødt, betyder det så lukket for hele dagen, eller bare indtil en pige er ledig ?

Bare indtil pigen er ledig - medmindre det sent, så kan det godt være pigerne har lukket for dagen ☺️

Skrevet
Hanegal skrev, for 2 timer siden:

Hej alle sammen.

Jeg er ret ny i denne her verden, men er interesseret i at prøve et rigtig bordel.

Valget er faldet på Valbypigerne.

Dels fordi det er ok tæt på, men de piger jeg har set annoncer fra ser også bare virkelig tiltagende ud.

Mit spørgsmål.

Kan se det ligger i kælderen.

Men hvordan fungerer Drop-in?

Skal man banke på døren og afvente at døren bliver åbnet?

Eller lister man bare lige så forsigtigt ind? Og venter på den anden side af døren?

Jeg har prøvet at ringe til dem for at spørge, men deres tlf. Nummer virker desværre ikke mere.

Tak på forhånd .

Det kan altid betale sig at bestille tid i forvejen fremfor at dumpe ind. Jeg bestiller gerne selv et par dage i forvejen.

Dels er det dig, der (i højere grad) bestemmer tidspunkt, dels er det dig, der bestemmer pigen. Når du kommer vadende uanmeldt, må du tage, hvad der er ledigt. Hvis der er ledig tid.

Skrevet

Du kan også finde de fleste af pigerne i Valby på annoncelight og der bestille tid via deres kontaktoplysninger☺️.. Som @Borende X skriver så giver det nogle fordele men selvfølgelig ikke hvis det var selve drop in elementet man finder pirrende😋..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.