Hop til indhold

EbonyGoddessee

Featured Replies

Skrevet

Ja hun vil mødes i sydhavnen for 2000, og komme ud , men så kun sammen med en veninde, til dobbelt pris.

Skrevet
lyngby33 skrev, for 3 timer siden:

Hmm så du har ikke været forbi?

Nej, fik fotos at begge på snap, men første gang ville hun ikke komme selv så det blev 4 store, og det gad jeg ikke, de var super søde og sexede begge, så det var ikke derfor, men har kun en pik, hvad skal jeg med to fisser ) Men det blev for dyrt simpelthen.

Skrevet
  • Author
herrens skrev, for 1 time siden:

Nej, fik fotos at begge på snap, men første gang ville hun ikke komme selv så det blev 4 store, og det gad jeg ikke, de var super søde og sexede begge, så det var ikke derfor, men har kun en pik, hvad skal jeg med to fisser ) Men det blev for dyrt simpelthen.

Haha ja okay. En threesome med to amatørpiger kunne også hurtigt gå galt. Er veninden også mørk?

Skrevet
lyngby33 skrev, for 35 minutter siden:

Haha ja okay. En threesome med to amatørpiger kunne også hurtigt gå galt. Er veninden også mørk?

Ja de er lidt tvillinger på mange måder

Skrevet
lyngby33 skrev, for 5 timer siden:

Og kunne gå godt

De er også sammen. Så en virkelig 3 kant ikke 1 x 2 )

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.