Hop til indhold

Ny herinde - søger et sted med FP på Sydsjælland

Featured Replies

Skrevet

Hej alle er ny både herinde og på Stevns hvor jeg er nysgerrig på hvor man finder nogle gode steder som gerne tilbyder fuld pakke oveni.

Det behøver ikke generelt være på stevns men sydsjælland gerne

Skrevet

ja det er et udmærket sted. Men bortset fra den dejlige Maya der var der for længe siden, har det desværre ikke været thaier fra øverste hylde. Jeg anbefaler i stedet Pong i rønnede eller et af stederne i køge. QN er kamplækker men jeg tror generelt du skal være indstillet på 2-3+ besøg før hun åbner for den fulde pakke som dog kan indeholde "alt" siges det.

Skrevet
Brunfilla skrev, den 3.9.2026 at 08:36:

på 2-3+ besøg før hun åbner for den fulde pakke som dog kan indeholde "alt" siges det.

Qn, har været der flere gange, har ikke spurgt om ekstra, men absolut heller ikke blevet tirret, eller tilbudt..

Skrevet
Milner skrev, for 1 minut siden:

Qn, har været der flere gange, har ikke spurgt om ekstra, men absolut heller ikke blevet tirret, eller tilbudt..

ikke tilbudt noget som helst …? det er længe siden jeg har været forbi, men husker en voldsomt fræk og lækker kvinde der var frisk på det meste. Jeg har ikke selv penetreret men det kan du læse mange andre har herinde. Bla. Champ1 og Pacer.

Skrevet

Skyldes måske min alder, og størrelse 😁

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.