Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

En helt anden vinkel.

En gentleman oplyser eller antyder ikke at en pige yder sex uden kondom, såfremt det ikke står i hendes annonce,
Det har været almindelig kutyme på EG i mange år, og det vil være dejligt såfremt denne noble opførsel fortsatte.

I det hele taget er indlæg og debatter på EG, gennem de seneste år, præget af ligegyldighed, manglende empati, sommetider ligefrem agressivitet mod kvinder, overfor glædespigerene og også overfor medlemmer som holder en mere moderat linje.

Skulle vi ikke hæve barren igen?

Skrevet

Han skriver løgne og bliver med og beskytte hans skriftlig for satan jeg er sur og jeg ved godt hev han er , efter at han skrivet sms med mig så han tog her og skrive løgn og han nægter det. Stupid mand

Skrevet
Black candy Randers skrev, for 7 timer siden:

Han skriver løgne og bliver med og beskytte hans skriftlig for satan jeg er sur og jeg ved godt hev han er , efter at han skrivet sms med mig så han tog her og skrive løgn og han nægter det. Stupid mand

Kesa, bare glem ham, du har MASSER af trofaste kunder, mig selv inkl.

Jeg har besøgt dig mange gange, dog kun en gang i dit nye sted, men kommer helt sikkert igen. Dit serviceniveau er uovertruffet, selv her sidste gang jeg besøgte dig, vidste du præcis hvad jeg kan lide, selvom det var længe siden. -P

Redigeret af Mr Thai

Skrevet

Bliver nødt til at skrive en kommentar her i tråden også. Jeg har besøgt Kesa adskillige gange gennem de sidste år og det har altid været med kondom. Derudover er jeg altid blevet mødt af en fræk og veloplagt Kesa. Er altid gået derfra med et stort smil. Det gamle sted var en rodebutik, men det opvejer Kesa så rigeligt. Det nye sted er helt ok og hun er stadig fræk som fanden. Ikke mange leverer som hende.

Skrevet
  • Author
Black candy Randers skrev, for 10 timer siden:

Kære Alle

Ham mand der startede den tråde skrivet til mig først og pressede på at min billede på annoncer haft jeg ikke gummi på, jeg svarede ham at den har jeg på som de kun ses tydeligt.dem har jeg fjernet nu på grund af hans psykiske skrivet til mig og jeg ved godt hvem du er, du vil selv gerne sex uden gummi skrivet i din sms, jeg sagt nej til.

Det her skal ikke være diskussion, jeg har mange kunder de ved at selfølgelig sex er med gummi

Jeg giver pussi slides uden gummi og jeg er sygdomsfri og beviser det på min annoncer også, jeg tjekker mig så tit så muligt så håber at i få svar fra mig og ikke fra ham der gætter ( han de startede den tråd OMG)

Hej Kesa. Hvis jeg forstår dig korrekt, er det du siger ikke sandt - jeg har ikke talt med dig siden jeg var hos dig i sidste uge, før du havde de billeder på AL. Og jeg har på intet tidspunkt efterspurgt eller på anden måde givet udtryk for, at jeg søger sex uden kondom. Så enten lyver du, eller så har du fat i den forkerte kunde.

Skrevet
  • Author
Black candy Randers skrev, for 8 timer siden:

Igen - jeg ved ikke hvem du har talt med, men det er ikke mig.

Skrevet
aarhus-rider skrev, for 22 timer siden:

Man skal være ualmindeligt blåøjet, for ikke at kunne sammenkæde at hun fjerner billederne samme dag det her indlæg rammer EG.

Jeg sammenkæder dem skam. Ligesom du ikke er min babysitter, er jeg heller ikke din dansklærer, men jeg skal da gerne forklare igen. Det jeg skriver til dig er, at fordi hun fjerner billederne, betyder ikke, at der ikke er kondom på. Det betyder, at hun ikke vil have nogle billeder på sin profil, hvis de billeder får nogen til at tro, at hun har sex uden kondom. Som en skriver, nogen gange sidder et kondom ikke helt nede om roden.

Jeg har set Kesas billeder gennem adskillige år. Jeg har aldrig set billeder af sex uden kondom.

Dit opslag handler mere om spekulation om sex uden kondom end om, at du havde en god oplevelse.

Skrevet

Du Speculere om noget billede på min annoncer og bliver med og med og med.

Nu har du få opmærksomhed som ønsket så bliv sød og fjern din løgn opslag med min navn i, tak jeg ønsker heller ikke din besøg mere

Skrevet

Jeg fjernet de billede fordi du har skabe mænd til skrive og spørge om sex uden gummi som du oplyst her, Nu stopper vi med børn opførsel. Vi er voksen nok og de der sker mellem to voksen skal også respekteres, sådan det er.

Skrevet
aarhus-rider skrev, den 7.9.2026 at 19:16:

Hej Kesa. Hvis jeg forstår dig korrekt, er det du siger ikke sandt - jeg har ikke talt med dig siden jeg var hos dig i sidste uge, før du havde de billeder på AL. Og jeg har på intet tidspunkt efterspurgt eller på anden måde givet udtryk for, at jeg søger sex uden kondom. Så enten lyver du, eller så har du fat i den forkerte kunde.

Er det ikke ved at være tid til at stoppe?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.