Hop til indhold

Dejlige Lola på Frederiksberg/Kbh

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n35974/petite-lola

Der er er en anden tråde der er kørt lidt af sporet, så tænker jeg lige starter en ny.

Jeg tog en chance og det fortrød jeg ikke.

Lola er 100% legit og super dejlig. Petie og cute som en i H. At en gammel tyksak som mig kan få lov til at være sammen med en pige som hende....... ja det kan man kun blive glad for.

Stedet er en privat lejlighed, som nok er Air Bnb, og jeg er ret sikker på at hun er alene i lejligheden. Pæn og ren. Nem parkering og gode vejvisninger på Whatssapp.

Shit en cutie der åbnede døren. Hun går lige i banditten.

Brysterne er desværre for hende ikke lavet særlig godt, men resten er virkelig lækkert. Store kyssevenlige læber, der kan suge en golfbold igennem en haveslange.

Havde bestile en time med shower together.

Af highlights kan nævnes. blæs under bruseren. At have en 45 kg fjer til at ride mig. Lækre tungekys, At se hende dybt i dådyr øjnene i missionær, og at tage hende i doggy mens jeg kunne se os i spejlet foran os.

Langt fra hver gang at jeg klarer to runder, men hun er fannerme dejlig.

Er her et par uger endnu, før hun tager videre, så se at komme afsted, så vi kan få hende overbevist om at hun skal komme tilbage igen.

En ungpige godte på linje med Elsa Solace, er min fuldstændig subjektive mening.

En lille "aber dabei" er at vores velhængte brødre nok ikke kan komme til at give den fuld gas. Hun er simpelthen for lille :-) Min er for kort, til gengæld er den også tynd, så jeg kunne godt komme til at støde igennem, men hun skulle lige køres varm i doggy før der kunne stødes til. Det er meget sjældent at jeg oplever dette ;-)

Dejlig pillow talk til at slutte af med, og ingen snyd med tid eller noget. Jeg er lige ved at tro at jeg kunne have kørt en 3. gang, hvis jeg havde haft mere "tid"

Jeg kommer 100% igen.

Skrevet

Må man være så ubehøvlet at spørge til hendes bryster? Altså hvad er det der ikker er godt lavet ved dem - bare for at forstå det :)

Skrevet
DonSantos skrev, for 34 minutter siden:

Må man være så ubehøvlet at spørge til hendes bryster? Altså hvad er det der ikker er godt lavet ved dem - bare for at forstå det :)

Jeg blev også lidt nysgerrig på det?

Skrevet

Jeg har også været forbi hende ognjeg synes jeg skylder mine brødre herinde at oplyse om, at hendes ansigt på billederne er noget forskønnede. I virkeligheden har hun de der store bimbo trutmundslæber med masser af botox og brysterne er som nævnt nogle store plastikbryster. Det er ikke lige min smag, men det kan sagtens være at mange andre synes det er super lækkert.

Når det er sag, så er jeg enig i at hun er virkelig petit, ung og sød. Med mig var tungekyssene dog ikke så grådige og intime som jeg kunne have ønsket og finger brød hun sig ikke om selvom det er nævnt i standardydelserne.

Det var en skøn stund, men jeg kommer ikke igen.

Skrevet

Enig med øvrige anmeldere, hun er ung og Petit.

Hendes bryster er lavet på en sådan måde, at de har store vertikale og lodrette ar - virkelig synd på så ung en pige.

Hun er sød nok, og at se hende med min pik i munden, imens hun kigger en i øjnene er bestemt frækt.

Da jeg slikkede hende, var det tydeligt at hun ikke "lod sig komme" da jeg har erfaring nok til at kunne mærke at hun var så tæt på flere gange, men så trak hun sig tilbage for ikke at komme.

Det er nævnt, men jeg nævner der igen, jeg er 20+ i størrelse og hun kunne kun tager "tippen" af pikken, og jeg måtte gøre mig færdig ved at få ca 1/3 indenfor - ikke optimalt og hun var tydeligt ikke klar på at kunne tage mere...

Sød og cute, meeen been there, done that

Skrevet

Øv altså hvor det irriterer mig, at så mange piger/kvinder får fyldt plastik i deres krop 👎

Me don’t like

Skrevet
dhnmdst skrev, for 3 timer siden:

Øv altså hvor det irriterer mig, at så mange piger/kvinder får fyldt plastik i deres krop 👎

Me don’t like

Der er heldigvis mange piger, hvor det er rigtigt godt lavet og gør noget godt, også for pigernes egen selvtillid

Skrevet

Nogle der ved hvad der blev af Lola? Havde en halv aftale med hende til i morgen, men kan se at hendes annonce er helt væk.

Skrevet
Dialga skrev, for 2 minutter siden:

Nogle der ved hvad der blev af Lola? Havde en halv aftale med hende til i morgen

Hvem lavede du aftalen med? Hendes manager?

Skrevet

Hvor skulle jeg vide det fra?? Der er et nr. På deres annonce og det skriver man til, ikke så svært at forstå tænker jeg.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.