Hop til indhold

OnlyFans på Eroguide?

Featured Replies

Skrevet

Hej mod-team

Ligesom vi har en sektion med Sugarbabes, forslår jeg en sektion om OnlyFans modeller - Danske og udenlandske 🙂

Kan det mon komme i betragtning?

/Sentinel

Skrevet
Massage-testeren skrev, 1 time siden:

Hvorfor skal de kunne få gratis reklame

Hvorfor skulle alle andre få gratis reklame?

Jeg synes da det er fint at få en sektion hvor det kan diskuteres osv.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 2 timer siden:

Det kan vel også været negativ omtalen hvis du betaler for 10 minutter og kun får 4.

Og Glædelige, domina og massør vi får jo også både reklame og dårlig omtalling h or de pynter lidt formeget på ung aldre, kg, gamle foto, dårlig service mm.

Skrevet
Sentinel skrev, for 19 timer siden:

Ligesom vi har en sektion med Sugarbabes, forslår jeg en sektion om OnlyFans modeller - Danske og udenlandske 🙂

God ide, jeg stemmer for. Men synes ikke det skal begrænses til onlyfans, man kunne kalde en ny sektion for "online ydelser"

Skrevet
  • Author

Som jeg ser det, er en form for gråzone-prostitution til full blown,prostitution… Jeg vil gætte på 50% eller mere af glædespigerne herinde, laver online salg udover hvad de får gennem annoncer D

“Online ydelser” er et stort område, men faktisk også et område vi brugere kommer ud af mærkelige veje på - Både som den stærke eller knap så stærke, bliver hver en oplevelse online anderledes…

Gælder det ikke forhåbentligt om at alle har gode afbalancerede oplevelser, med hinanden og alle går glade derfra, med ønske fra begge parter, om man mødes og man leger igen og igen?

Med sådan en kanal med flere underkanaler, kan vi tjene flere formål )

Skrevet

Jeg troede i min naivitet, at OF var et sted, hvor piger tog tøjet af, og det lyder da fint herinde, men jeg har måske misforstået noget?

Skrevet
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Jeg troede i min naivitet, at OF var et sted, hvor piger tog tøjet af, og det lyder da fint herinde, men jeg har måske misforstået noget?

Jeg ved ikke hvad andre laver men det nogenlunde det jeg gør på min🤷🏼‍♀️🤣.. Har dog godt set der er folk der laver mad og alt muligt derinde.. Sport er stort men mest med letpåklædte piger😂..

Skrevet
Massage-testeren skrev, den 2.9.2026 at 09:42:

Det var vel stadig tanken at man ikke selv må promovere, men at kunder kan anmelde, efterlyse og diskutere...

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad andre laver men det nogenlunde det jeg gør på min🤷🏼‍♀️🤣.. Har dog godt set der er folk der laver mad og alt muligt derinde.. Sport er stort men mest med letpåklædte piger😂..

Sex sælge åbentbart... Hvem kunne have gættet det?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Det kunne da godt være man skulle oprette sig, så man kunne se dig nøgen 😛😊

Skrevet
Allan37 skrev, 1 time siden:

Det kunne da godt være man skulle oprette sig, så man kunne se dig nøgen 😛😊

Jeg er i hvertfald allerede i top 13%😋.. Oprettede mig d. 25 august..

IMG_7657.jpeg

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Jeg er i hvertfald allerede i top 13%😋.. Oprettede mig d. 25 august..

IMG_7657.jpeg

Det er måske billgere at gå på OF end at besøge dig fysisk? 😅🤣😂

Skrevet
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Det er måske billgere at gå på OF end at besøge dig fysisk? 😅🤣😂

Har faktisk tænkt i at mine fysiske gæster nok få et gratis abonnement fordi jeg ikke synes de skal betale for det også🫣🤣.. Men den anden vej rundt havde jeg ikke tænkt😂.. Der nok ikke nogen holdbar løsning der lokker lurerne ud af busken😋.. På den her måde få jeg da penge for at de kigger😂..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Har faktisk tænkt i at mine fysiske gæster nok få et gratis abonnement fordi jeg ikke synes de skal betale for det også🫣🤣.. Men den anden vej rundt havde jeg ikke tænkt😂.. Der nok ikke nogen holdbar løsning der lokker lurerne ud af busken😋.. På den her måde få jeg da penge for at de kigger😂..

Jeg er nu rimelig sikker på at jeg stadig vil besøge dig fysisk, selv om du også er lækker på OF 🤩😉

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg er i hvertfald allerede i top 13%😋.. Oprettede mig d. 25 august

Det kan jeg godt forstå du er, du er jo super lækker 😛

Redigeret af Allan37

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.