Hop til indhold
HappyHippo

Thaimassage Østergade 50 i Struer og Skavevej 1 i Vinderup

Recommended Posts

jeg var forbi Holstebro / Viborg i forbindelse med mit job og havde udset mig 2 steder

 

Chaiang Rai Thai Massage - Østergade 50 - Struer

 

og

 

Thai Massage - Skavevej 1 - Vinderup
 
første sted var jeg blevet anbefalet herinde, så forventningerne var nok lige højere end de burde have været
 
ankommer til stedet og der er 2 thai piger, den ene i det jeg vil kalde supersværvægt for høje dværge på ca 155cm og tæt på 40 år, den anden var alm af bygning og ca samme højde, men nok lige under de 30 år.
 
aftalte 1 times oliemassage og ville så gerne have et bad, det var i kælderen som var fint indrettet med en dobbeltbruse/sidde kabine/badekar ting og her stod pigen så og kiggede mens jeg tog mit tøj af og her tænkte jeg at hun godt nok var lidt kinky og der blev da også udvekslet lidt thai til big mammasan om 'ham jai'
så spurgte om hun ville have penge nu eller bagefter og det var åbenbart dem hun ventede på uden at sige noget, så jeg betalte med en blød plovmand og så siger hun det passer med badet - AF HVAD 100,- danske kroner for et bad ?????? den måtte det længere ud på landet med - nå nej, der var jeg jo.
spurgte så om hun var sikker på om hun ville massere mig i den tilstand jeg var i og at 'dot men' nok ikke lige var mit ønske at fremstille mig selv med, så badet var pludselig 4free :-P 
massagen var en mellemvare som blev udført til noget gennemsnit mens mundtøjet derimod kørte konstant og ville vide ALT om hvad jeg lavede og min civilstatus. 

da timen var tæt på at være slut og pigen havde været mere end tæt på de intime steder, blev jeg tilbudt et 'handjob' og da jeg takkede nej til dette, var hun ikke særlig serviceminded længere, så det blev på med tøjet og afsted med uforudrettet sag, men da jeg gik ud sad der en 3 thaipige som heller ikke var noget at skrive om, så ud af døren med mig.

 

det førte mig så til det andet sted jeg havde kigget på herinde, men jeg ville lige forbi mit hotel og have et bad, da jeg stadig var smurt ind i olie, så jeg smed en sms og bestilte en tid på Skavevej 1 og fik hurtigt svar tilbage på dansk at der var tid, så huhej afsted i bad, så jeg ikke duftede af 'ligesindede oliebehandler'

 

Skavevej er et hus som på det tidspunkt jeg ankom var godt lyst op af 'open' og en lang hvid juletræskæde, så det var ikke svært at finde, ringede og sagde at nu var jeg her og hun sendte pigen hen til døren for at lukke mig ind.

her åbnede en sød lille thai pige døren ( hun hed i øvrigt AL eller deromkring ) og hun var en sød lille stram sag med kort kjole.

blev henvist til et rum med rød belysning og fik et 'menukort' i hånden ½ times massage 300,-, svensk, dansk og hvad ved jeg, så jeg valgte 1 times massage for 500,- ( stod vist ikke på menu'en ) og det var bestemt ikke hende jeg havde skrevet sms med, for AL kunne ikke ret meget dansk, så det hele foregik på engelsk.

af med tøjet og ned i en seng som duftede af rent bordel.

betalte for massagen og hun så lidt skuffet ud, men gik så ud med pengene og kom tilbage 1 min efter og bad mig om at ligge mig på maven, så det gjorde jeg og fik her igen en fornemmelse af at det her sted ikke var som nogen af de andre thaisteder jeg havde været, men jeg fik dejlig massage med opvarmet olie med noget pop musik i baggrunden.

om på ryggen og så skulle der masseres på fronten og hun ramte også helt tilfældigt flere gange ved 'ham', men var egentlig ikke indstillet på at 'fortsætte', da jeg syntes at det mindede lidt om noget 'slaveri' med stakkels lille AL som slaven og en alfons et andet sted i huset.

hun fik mig dog med en masse feje ting :-P overtalt mig til en dobbelt sprogpakke med mit modermål som afslutning.

hun var godt nok en fin lille thai, men brysterne havde hun glemt et eller andet sted, for de var der næsten ikke, men til gengæld havde hun en dejlig røv som jeg kiggede ret kraftigt på mens jeg holdt mig fast og prøvede at 'skubbe hende i gang bagfra'

da det så var færdigt og jeg havde fået tøj på, var blevet fulgt ud til døren og var på vej hen til bilen, slog tanken mig om AL egentlig var der af egen fri vilje og så fik jeg sgu en stor skam indeni, hvis jeg for blot 5 min siden havde støttet en 'pimp' hvor pigen måske ikke var helt tilfreds med det 'aupair job' hun var blevet lovet. 

 

hjem til hotel med dårlig smag i munden og tanken sidder her endnu, mens jeg skriver dette, for det er første gang jeg havde en følelse af at en pige nærmest tiggede om mere, så der kommer jeg ikke igen og ville allerhelst anmelde stedet på en anden hjemmeside som har 'reklame vogne' med blå blink.

 

kan på ingen måde anbefale nogen af disse 2 steder efter mine oplevelser og slet ikke det sidste.

 

jeg burde have besøgt Day i Aarhus i stedet :-P :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Østergade:

Hende du er blevet anbefalet var der jo så slet ikke... Da hun vel Max. vejer 40 kg. Hun burde være let at genkende.

Skavevej 1:

Bestemt heller ikke min kop the, har samme tanker som dig, har dog ingen beviser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Skavevej rigtig mange gange, og har lidt en "særstatus" af denne grund.

Det er bestemt ikke min opfattelse, at pigerne derude er tvunget til noget som helst. Dette begrunder jeg i, at jeg mange gange har siddet i deres køkken og hygget mig med en kop kaffe eller et glas vin - både før og efter "det sjove". Og under disse køkkensnak har pigerne siddet med - snakket, fjollet, drillet og slappet af i en hyggelig tone. Altså en atmosfære der bestemt slet ikke lugter af tvang.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
1001nat sagde den 02 Jun 2014 - 09:00 AM:

Jeg har besøgt Skavevej rigtig mange gange, og har lidt en "særstatus" af denne grund.

Det er bestemt ikke min opfattelse, at pigerne derude er tvunget til noget som helst. Dette begrunder jeg i, at jeg mange gange har siddet i deres køkken og hygget mig med en kop kaffe eller et glas vin - både før og efter "det sjove". Og under disse køkkensnak har pigerne siddet med - snakket, fjollet, drillet og slappet af i en hyggelig tone. Altså en atmosfære der bestemt slet ikke lugter af tvang.

 

det var også bare en fornemmelse som jeg ikke tidligere har haft på et Thai sted

 

sms'erne foregik på dansk og AL kunne meget få ord dansk

 

syntes også at Skavevej var mere bordel end massage, jeg foretrækker mere massage end bordel, men benægter ikke at der gerne må være noget af det frække  :shock:

- priserne er også i den høje ende af skalaen, mens massagen var dejlig men middel

 

og for fanden hvor blev jeg snydt, da hun tog toppen af, jeg havde ikke set den komme.

- de var efter min smag meget små og nærmest udenfor kategori, så den BH snød mig også  :eek:

 

jeg burde nok allerede have vendt om med alt det lys der var foran og ikke mindst det røde lys i værelset, det og så menukortet indikerede jo bordel, men med 'fyldte løg' tænkte jeg langt fra klart.

 

burde have ventet til Day i Aarhus, selvom det ville være en omvej på hjemturen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...