Hop til indhold

En rodet lejlighed og andre observationer

Featured Replies

Skrevet

Vi har før talt om Princessen som kom hjem til en mand hvor der var meget rodet og beskidt. Det sker også den anden vej. Jeg var forbi Vejle i Vedelsgade og Hold nu op, der findes faktisk ikke ord for hvor frygtelig og beskidt dette sted var. Det er på ingen måde i orden at vi mænd skal lokkes ind i sådan en svinesti. Vi må ikke skrive adresserne, med der ligger kun et sted i denne gade og det er i stuen

Vi har også et andet problem i alt det her. De billeder som kvinderne lægger op er tit og ofte 10 til 20 år gamle. Det betyder igen at man i den grad bliver snydt og det er ikke i orden. De regner med at når man nu endelig er kommet ja så bliver man. Hvad ingen tænker på er at vi bruger faktisk rigtig meget til på at finde den rette til den rette pris, har en lang transporttid, samtidig med at man glæder sig rigtig meget, til at se kvinden som jo er gude skønt på billederne, men i virkeligheden er det helt galt. Det næste er at de prøver at sætte prisen op til 12 - 1400 kr. For 30 min. Det er også helt galt. Vi burde gøre alt for at sige - nej tak prisen er skudt helt over målet. Man kan få de skønneste kvinder fra 500 - 1000 kr. hvor alt er inklusiv til de 1000. Så der er ingen grund til at de skal have lov til at gå over 1000 kr. med mindre det er en 10'er så kan vi tale om det. Men der er mange kvinder, der tror de ligner en 10'er men hvor det mere er 6 eller 7
Spørgsmålet er bare, hvordan løser vi at vi fyrer ikke bliver snydt.

Burde Eroguide have en fane hvor vi kunne skrive de faktiske data omkring en profil ind, om de forskellige profiler. Det kunne bare være karakteren 1 til 10. plus er det god massage eller dårlig massage. Fordi der er mange der skriver at de har den ene uddannelse efter den anden. Men virkeligheden er at de aner ikke hvad de laver. Det er ganske forfærdeligt

Jeg har mødt en profil hvor der står 25 år. billederne er model billeder, men når vi mødes er virkeligheden en anden. Vi begynder at tale sammen og det viser sig at hun har en søn på 15. Gad vide om hun selv har skrevet annoncen.

Se denne profil hun skal have ros.

image.png

Flotte billeder og perfekte prisen. Har dog ikke mødt hende. Men vil da undersøge hende.

Skrevet

Hej @Mike kvalitets bedømmelse Velkommen til EG 🤗

Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 24 minutter siden:

Vi må ikke skrive adresserne

Men det gjorde du så alligevel..🤔

Vi må heller ikke lægge billeder op vi ikke har ophavsret til..

Du har lagt denne under efterlysninger i København men skriver om et sted i Vejle. Et link vil hjælpe.

Er dette egentlig en efterlysning, en anmeldelse eller et debatindlæg? Jeg er lidt i tvivl om formålet med denne kvalitets bedømmelse 🤔

Skrevet

Vil mene denne opslag hedder til under generelt. Når pigerne annonce er over pynte med gamle billeder mm bør i da vende om i døren, for så længe i viser, det går denne gang, bliver de ved.

Jeg synes det er god stil at have på billederne hvornår de er fra. Samt at kan fremvise uddannelse papir, når man arbejder med massage. Dette har jeg selv styr på.

Skrevet

Jeg har flyttet tråden til generel debat og omdøbt, da den handler om flere generelle observationer og ikke som sådan en enkelt kvinde fra branchen.

@Mike kvalitets bedømmelse det er en god ide at holde skæg for sig og snot for sig, hvis man ønsker at bidrage.

Anmeldelser er til konkrete oplevelser og generel debat er til overordnede diskussioner om forhold i branchen.

Og så selvfølgelig holde sig til reglerne, jeg anmelder til admin for at få fjernet adresse og billede.

Det havde været meget bedre at linke til annoncen for den pige du havde mødt i en rodet lejlighed og gemme resten til en eller flere andre tråde.

Redigeret af Refresh

Skrevet

Jeg er helt enig med trådstarter. Der er utrolig meget snyd i branchen og man føler sig snydt 9 ud af 10 gange, hvis man prøver “noget nyt”. Enten i form af ingen svar (især hvor der kun er mail), falske eller pyntede fotos, snyd med lovede ydelser (hvor man ofte har skrevet med en anden end pigen), piksut i 10 sekunder, come now baby efter 1 minut osv osv. Prøver man at få bekræftet de lovede ydelser, forstår de lige pludselig ikke et ord engelsk. Man ved efterhånden på forhånd, når man har mødt op, om det bliver godt eller skidt, men giver det alligevel en chance, fordi man har forberedt sig rigtig meget med at finde pigen, gjort sig “lækker”, glædet sig og så er vi mænd jo ofte styret af det nederste hoved… Derfor er det så godt, at vi har eroguide og opfordrer alle til at man bidrager med anmeldelser i stedet for bare at spørge under Efterlysninger.

Skrevet
Titommeren skrev, for 2 timer siden:

fordi man har forberedt sig rigtig meget med at finde pigen

Hvis du føler dig snydt 9 ud af 10 gange, så lyder det til at du kunne forberede dig langt bedre...

Jeg tror kun at jeg har følt mig decideret snydt 2-3 gange ud af de omkring 100 kvinder jeg har mødt.

Måske du har urealistiske forventninger eller prioriterer pris frem for kvalitet?

Skrevet
  • Author
Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 2 minutter siden:

Vi har før talt om Princessen som kom hjem til en mand hvor der var meget rodet og beskidt. Det sker også den anden vej. Jeg var forbi Vejle i Vedelsgade og Hold nu op, der findes faktisk ikke ord for hvor frygtelig og beskidt dette sted var. Det er på ingen måde i orden at vi mænd skal lokkes ind i sådan en svinesti. Vi må ikke skrive adresserne, med der ligger kun et sted i denne gade og det er i stuen

Vi har også et andet problem i alt det her. De billeder som kvinderne lægger op er tit og ofte 10 til 20 år gamle. Det betyder igen at man i den grad bliver snydt og det er ikke i orden. De regner med at når man nu endelig er kommet ja så bliver man. Hvad ingen tænker på er at vi bruger faktisk rigtig meget til på at finde den rette til den rette pris, har en lang transporttid, samtidig med at man glæder sig rigtig meget, til at se kvinden som jo er gude skønt på billederne, men i virkeligheden er det helt galt. Det næste er at de prøver at sætte prisen op til 12 - 1400 kr. For 30 min. Det er også helt galt. Vi burde gøre alt for at sige - nej tak prisen er skudt helt over målet. Man kan få de skønneste kvinder fra 500 - 1000 kr. hvor alt er inklusiv til de 1000. Så der er ingen grund til at de skal have lov til at gå over 1000 kr. med mindre det er en 10'er så kan vi tale om det. Men der er mange kvinder, der tror de ligner en 10'er men hvor det mere er 6 eller 7
Spørgsmålet er bare, hvordan løser vi at vi fyrer ikke bliver snydt.

Burde Eroguide have en fane hvor vi kunne skrive de faktiske data omkring en profil ind, om de forskellige profiler. Det kunne bare være karakteren 1 til 10. plus er det god massage eller dårlig massage. Fordi der er mange der skriver at de har den ene uddannelse efter den anden. Men virkeligheden er at de aner ikke hvad de laver. Det er ganske forfærdeligt

Jeg har mødt en profil hvor der står 25 år. billederne er model billeder, men når vi mødes er virkeligheden en anden. Vi begynder at tale sammen og det viser sig at hun har en søn på 15. Gad vide om hun selv har skrevet annoncen.

Se denne profil hun skal have ros.

image.png

Flotte billeder og perfekte prisen. Har dog ikke mødt hende. Men vil da undersøge hende.

Niels ole skrev, for 7 timer siden:

Hvornår har du været på den adresse Mike var det i dag

For en uge siden

Skrevet
Refresh skrev, for 50 minutter siden:

Hvis du føler dig snydt 9 ud af 10 gange, så lyder det til at du kunne forberede dig langt bedre...

Jeg tror kun at jeg har følt mig decideret snydt 2-3 gange ud af de omkring 100 kvinder jeg har mødt.

Måske du har urealistiske forventninger eller prioriterer pris frem for kvalitet?

Jeg skal nok prøve på at anstrenge mig mere med forberedelserne fremover Refresh. Det havde jeg slet ikke tænkt over. Heller ikke den med at pris og kvalitet altid hænger sammen på det marked… For dælen da det var god lærdom… 😉

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, 1 time siden:

Mange tak fordi du flyttede mit indlæg, så godt at det var havnet forkert. Jeg er ny herinde og skal lige finde ud af hvordan det hele hænger sammen -)

Men ang. kvalitet så kan man sagtens få god kvalitet for en rimelig pris. Det er lidt det samme som advokater de tror også de bare skal skrue prisen op, men det er ikke ens betydende med at kvaliteten bliver bedre fordi mange har ikke 100% styr på det de laver. Har kendskab til en del. og nu vi er ved det så kan vi jo samtidig lige tage parkeringsbøderne her bliver parkeringerne heller ikke bedre af at de sætter prisen op -P

Nå spøj til side. Men er enig i at hvis det er en 10'er kvinde så må hun godt tage 1200 kr. der er dog ikke mange kvinder herinde som kan opnå en 10'er. Jeg giver nu heller aldrig 10, fordi det kan altid blive bedre. Men Vi kan jo lave vores egen inddeling af kvalitet hvor vi f.eks. deler den ind med 4 - 6 - 8 - 9 eller hvad folk nu synes. Kunne det være en god idé. mere så man ikke skal bruge for lang tid på at skrive om alverdens ting.

Så kunne vi f.eks. sige :

Ansigt = ?
Bryster = ?
Krop = ?
Fissen = ?
Massage
Sex = ?

og skulle der kommer en 10`er ja så ved vi alle hvor vi står.

Skrevet
Mike kvalitets bedømmelse skrev, Lige nu:

Er det muligt at man kan sætte ny tråd til at komme øverst, i stedet for nederst ?

Nope, nye kommentarer kommer altid i bunden...

Skrevet
Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 5 minutter siden:

Mange tak fordi du flyttede mit indlæg, så godt at det var havnet forkert. Jeg er ny herinde og skal lige finde ud af hvordan det hele hænger sammen

Velbekomme og helt i orden, vi har alle være nye...

Skrevet
Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 6 minutter siden:

Men ang. kvalitet så kan man sagtens få god kvalitet for en rimelig pris

Det kan man sikkert, men der blev nævnt at 9 ud af 10 var dårlige oplevelser... Så bliver det hurtigt meget dyrt både økonomisk, tidsmæssigt og i frustration at få en god oplevelse.

Plus alle tankerne om at man støtter segmenter i branchen der egentlig ikke trives, hvis man har empati.

Desuden er begrebet "fair pris" ret objektivt. Jeg er med på at det er mange penge, men i forhold til hvad man kan få lov til at opleve, synes jeg absolut ikke at 1200 er dyrt.

Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 9 minutter siden:

Men er enig i at hvis det er en 10'er kvinde så må hun godt tage 1200 kr

Jeg er sikker på at kvinderne i branchen værdsætter din tilladelse! 🙄

Det er ganske almindelig udbud og efterspørgsel og de fleste kvinder har ingen problemer med at finde kunder til 1200 for 30 min, så jeg tænker at de overlever uden at møde dig.

Jeg kender kvinder som du sikkert på ingen måde ville kalde for 10'ere, som tager væsentlig mere end 1200 og er fuldt bookede alligevel, fordi vi alle heldigvis vægter noget forskelligt...

Skrevet
Refresh skrev, for 38 minutter siden:

... Desuden er begrebet "fair pris" ret objektivt.

Mener du ikke "subjektiv"? Ellers synes jeg ikke, udsagnet giver mening.

Skrevet
Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 58 minutter siden:

Men Vi kan jo lave vores egen inddeling af kvalitet hvor vi f.eks. deler den ind med 4 - 6 - 8 - 9 eller hvad folk nu synes.

Jeg synes, at anmeldelser af GP’erne og oplevelserne fungerer rigtig fint.

Dit forslag er ikke brugbart her efter min mening. Man kan ikke bare reducere GP’erne til en række cifre. Tingene er en smule mere komplicerede end som så - heldigvis! Dels er der personlige præferencer. Nogle kan li’ naturlige bryster, andre silikonebryster, osv. Og der er mange andre karakteristika end fysiske atributter, der er relevante. Nogen vil hellere ha’ den sødeste kvinde, hvor de ikke lægger så meget vægt på udseende. For andre betyder udseendet alt. Og vi har forskellige opfattelser af, hvad der er pænt.

For nogen betyder prisen meget, for andre er den ikke særlig relevant.

Og så er der kemien mellem mennesker. Nogen gange er den der - andre gange er den der ikke. Men den kan være altafgørende i et møde.

Jeg synes, at du forsøger at kvantificere noget, som ikke så let lader sig måles med simple karakterer/tal.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, 1 time siden:

Det kan man sikkert, men der blev nævnt at 9 ud af 10 var dårlige oplevelser... Så bliver det hurtigt meget dyrt både økonomisk, tidsmæssigt og i frustration at få en god oplevelse.

Plus alle tankerne om at man støtter segmenter i branchen der egentlig ikke trives, hvis man har empati.

Desuden er begrebet "fair pris" ret objektivt. Jeg er med på at det er mange penge, men i forhold til hvad man kan få lov til at opleve, synes jeg absolut ikke at 1200 er dyrt.

Jeg er sikker på at kvinderne i branchen værdsætter din tilladelse! 🙄

Det er ganske almindelig udbud og efterspørgsel og de fleste kvinder har ingen problemer med at finde kunder til 1200 for 30 min, så jeg tænker at de overlever uden at møde dig.

Jeg kender kvinder som du sikkert på ingen måde ville kalde for 10'ere, som tager væsentlig mere end 1200 og er fuldt bookede alligevel, fordi vi alle heldigvis vægter noget forskelligt...

Som Eva Nadime så flot skriver :

"Der er andre kolleger hvor jeg på ingenlunde ville kommentere, som ganske enkelt systematisk leverer en ilde service for høje beløb. Ingen nævnt, ingen glemt "

og det er bare det jeg prøver at sinalere. Vi bliver alle nød til at stå sammen om at få stoppet det i tide. Det er rigtig synd for alle de nye mænd som skal løbe ind i alle de dårlige oplevelser som vi har haft og hvor vi har spildt en masse tid. Det er på tide at der bliver ryddet lidt op hvis det giver mening og ja jeg er klar over at du altid kun har oplevet det gode og det er jeg da rigtig glad for på dine vegne. Jeg ønsker kun det bedste for mine medmennesker 😊 

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 17 minutter siden:

Dit forslag er ikke brugbart her efter min mening. Man kan ikke bare reducere GP’erne til en række cifre. Tingene er en smule mere komplicerede end som så - heldigvis! Dels er der personlige præferencer. Nogle kan li’ naturlige bryster, andre silikonebryster, osv. Og der er mange andre karakteristika end fysiske atributter, der er relevante. Nogen vil hellere ha’ den sødeste kvinde, hvor de ikke lægger så meget vægt på udseende. For andre betyder udseendet alt. Og vi har forskellige opfattelser af, hvad der er pænt.

Og så er der kemien mellem mennesker. Nogen gange er den der - andre gange er den der ikke. Men den kan være altafgørende i et møde.

Jeg synes, at du forsøger at kvantificere noget, som ikke så let lader sig måles med simple karakterer/tal.

Ja men du har da fuldstændig ret i alt det du skriver. Men hvordan kunne vi så finde en løsning på at komme alt det fake til livs som pt. foregår i denne branche ? Se bl.a. Det som Eva Nadime skriver 😊 

Skrevet

Nu skal vi også huske på at det er levende mennesker, som det handler om.

Smag, kink, økonomi, nationalitet er alle parametre som betyder noget forskelligt. Så det vigtigste i min verden er at advare mod scams, og direkte svindel.

Om man er til det ene eller det andet, er jo meget individuelt og personlige præferencer.

Personligt tænder kemi min hjerne fuldstændigt, og er det altoverskyggende. Jeg har så truffet et valg omkring danske kvinder, som nok bunder i min alder, og at jeg der ser chancen for snyd og uærlighed som værende mindst. Fysisk så tænder curvy kvinder mig og men tilfældet sendte mig i retningen af det lækreste lille rødhårede nips, og jeg var solgt, selv om kvinder med former stadig tænder mig meget.

Så beretninger om oplevelser må bestemt være vejen frem, i stedet for en bedømmelse som var det VM i skihop. Så kan man jo udfra egne ønsker og præferencer vælge til og fra. Og så kan det jo være at man får øjnene op for noget nyt. Det som for nogle er en 3'er, kan jo nemt være en 7'er for andre.

Et eksempel kunne være en oplevelse som jeg læste den anden dag. Om en der havde haft en oplevelse med en her på EG kendt domina, og selv om jeg aldrig tidligere har bevæget mig i det 'mørke univers' kom der da alligevel tanker og billeder som fik mig til at tænke.... Hmmmm, måske alligevel.

Det ville helt sikkert ikke være sket hvis der bare var bedømt på en skala.

Giv nu pigerne den respekt de fortjener, og del oplevelserne udfra egne præferencer, og lad andre selv bedømme 🥇🥇🥇

//Moden55

ToxicWaste skrev, for 37 minutter siden:

Nu skal vi også huske på at det er levende mennesker, som det handler om.

Smag, kink, økonomi, nationalitet er alle parametre som betyder noget forskelligt. Så det vigtigste i min verden er at advare mod scams, og direkte svindel.

Om man er til det ene eller det andet, er jo meget individuelt og personlige præferencer.

Personligt tænder kemi min hjerne fuldstændigt, og er det altoverskyggende. Jeg har så truffet et valg omkring danske kvinder, som nok bunder i min alder, og at jeg der ser chancen for snyd og uærlighed som værende mindst. Fysisk så tænder curvy kvinder mig og men tilfældet sendte mig i retningen af det lækreste lille rødhårede nips, og jeg var solgt, selv om kvinder med former stadig tænder mig meget.

Så beretninger om oplevelser må bestemt være vejen frem, i stedet for en bedømmelse som var det VM i skihop. Så kan man jo udfra egne ønsker og præferencer vælge til og fra. Og så kan det jo være at man får øjnene op for noget nyt. Det som for nogle er en 3'er, kan jo nemt være en 7'er for andre.

Et eksempel kunne være en oplevelse som jeg læste den anden dag. Om en der havde haft en oplevelse med en her på EG kendt domina, og selv om jeg aldrig tidligere har bevæget mig i det 'mørke univers' kom der da alligevel tanker og billeder som fik mig til at tænke.... Hmmmm, måske alligevel.

Det ville helt sikkert ikke være sket hvis der bare var bedømt på en skala.

Giv nu pigerne den respekt de fortjener, og del oplevelserne udfra egne præferencer, og lad andre selv bedømme 🥇🥇🥇

//Moden55

Skrevet
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Mener du ikke "subjektiv"? Ellers synes jeg ikke, udsagnet giver mening.

100% 🤣🤣🤣

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.