Hop til indhold

Dulce i Orestad, Copenhagen - Latina woman

Featured Replies

Skrevet

English version further below for the audience who cannot read Danish.

-------------------------------------------------------------------------------------

Dansk:

Hej alle sammen.

Jeg har netop besøgt Dulce:

https://nympho.dk/n35601/dulce

Konklusion:

Dulce er en attraktiv latinamerikansk kvinde fra Den Dominikanske Republik, som har den udstråling og de kurver, som latinamerikanske kvinder ofte er kendt for. Hvis du søger en sød, smilende, sjov, sensuel og indlevende kvinde, som er, hvad man ofte forestiller sig, når man tænker på en latinamerikansk kvinde, så kan jeg kun give hende min varmeste anbefaling.

Hun er meget fokuseret på, at man får en god oplevelse, og tager sig god tid til at varme en op, inden den seksuelle akt bliver mere intens. Besøg hende, og du tager derfra med et smil på læben, men lov mig, de herrer, at I passer godt på hende, så hun har lyst til at komme forbi igen i fremtiden.

Hendes billeder er ægte og afspejler fuldt ud, hvordan hun ser ud i virkeligheden.

Stedet er en ren og pæn lejlighed.

Oplevelsen:

Jeg reserverede 30 minutter til en pris, som er på niveau med, hvad andre piger på markedet tager. Min seance med hende gik faktisk over den reserverede tid, da hun ville være sikker på, at jeg gik glad derfra.

Hun startede langsomt ud med at massere min penis og begyndte stille og roligt at give mig oralsex, som fortsatte, indtil min penis blev ordentligt stiv og hård.

Herefter begyndte hun at ride mig, samtidig med at der var kys, kram og tæt kontakt. Herefter skiftede vi over til doggy style, derefter missionærstilling og en sidestilling. Vi sluttede af med, at hun gav mig oralsex og et handjob. I alle stillinger blev der givet fuld kraft, og der blev ikke sparet på energien.

Efter sex snakkede vi lidt sammen, inden jeg stille og roligt listede afsted.

-------------------------------------------------------------------------------------

English:

Hi everyone,

I’ve just visited Dulce:

https://nympho.dk/n35601/dulce

Conclusion:

Dulce is an attractive Latina woman from the Dominican Republic, with the presence and curves that Latina women are often known for. If you are looking for a sweet, smiling, funny, sensual and engaging woman who fits the image many people have in mind when they think of a Latin woman, I can only give her my warmest recommendation.

She is very focused on making sure you have a good experience and takes her time warming you up before things become more intense. Visit her and you will leave with a smile on your face, but promise me, gentlemen, that you will treat her well so that she will want to come back again in the future.

Her photos are genuine and fully reflect how she looks in real life.

The place is a clean and tidy flat.

The experience:

I booked 30 minutes at a price that is in line with what other women in the market charge. My session with her actually went beyond the booked time, as she wanted to make sure that I left happy.

She started slowly by massaging my penis and gradually began giving me oral sex, which continued until my penis became fully erect and hard.

She then started riding me, while there was kissing, cuddling and close contact. We then moved on to doggy style, followed by missionary position and a side position. We finished with oral sex and a handjob. In all positions, she gave it her all and did not hold back on the energy.

After sex, we talked for a little while before I quietly made my way home.

Redigeret af Nybruger1986

• Nybruger1986 changed the title to Dulce i Orestad, Copenhagen - Latina woman

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.