Hop til indhold

Lola, Frederiksberg - what a debut ⭐️

Featured Replies

Skrevet

Yes, yes, new user, I know. But Lola deserved a review, so I created an account to share my experience with you guys.

Link: https://nympho.dk/n35974/petite-lola

I visited Lola as soon as I got the chance. Genuinely turned out to be one of the best decisions I've made all year.

Lola is everything you hope she'll be: extremely present, incredibly sexy, and just an absolute sweetheart! The pictures are definitely of her, but they don't do her justice.

She's very petite and slim, with a few tattoos and firm silicone breasts. Her appearance is almost a contrast to how incredibly sweet and affectionate she is. She gives a genuine GFE — intense kissing, cuddling afterwards, and great pillow talk. Her English is very good too.

The experience itself was top-tier and never felt rushed. What stood out was that she genuinely took initiative and seemed to enjoy herself too — pulling me closer, kissing me intensely and being completely engaged throughout. She definitely didn't hold back.

The apartment is good as well: plenty of parking options, an elevator, and fairly discreet.

Go visit her while you have the chance. Or don't — I'll gladly keep her to myself. 😜

Redigeret af MLK1
Link

Skrevet

I har formentlig ret i, at anmeldelsen er fake.

Men selve profilen virker nu meget ægte, og man ville ikke vinde ret meget ved at lave en fake anmeldelse med fake billeder.

Om hun er så fantastisk som “anmelderen” påstår, er en anden sag, men på det sidste har der været lignende skønheder, som var ægte nok.

Skrevet

Mit problem er lidt af hun kom til Danmark i går og nærmest på hendes første dag har hun besøg af en person som efter besøget får en uimodståelig lyst til at oprette en bruger på Ero guide og fortælle om hvor vidunderlig hun er. Hver for sig kan det være ok men lægger man det hele sammen kan man næsten kun komme til det resultat at der er noget der lugter i bageriet. Bortset fra det ser hun bestemt lækker ud og kunne i teorien sagtens være alt det anmelder påstår.

Skrevet

Men vi har fået den info at brysterne er fake, så hvis det holder, så holder jeg mig væk

Skrevet
  • Author

I'm pretty sure you've scared off any pimps attempting fake reviews over the past few years. 😂 I understand the skepticism — and frankly, I have no way of proving otherwise. I'm sure some long-term user will visit her soon enough and corroborate my review.

Either way, more reviews to come.

Skrevet

Har netop været forbi - og uden at jeg skal forholde mig til hvorvidt tidligere anmeldelse her i tråden er ægte eller ej, - kan jeg kun få egen regning oplyse at det er 100 % er pigen på billederne, som man også med i virkeligheden. Hun er supersød, super serviceminded, super petit, og alt igennem en rigtig god oplevelse. Patterne kunne være lavet bedre, men det var ikke noget problem for mig. Lejligheden ligger fint med god parkeringsmuligheder, og alt hvad der blev bestilt (CIM, deeptroat, soft domination) blev leveret til punkt og prikke. Hun er meget underdanig, og god til at underkaste sig. Stor anbefaling fra min side af. Spørgsmål er velkomne.

Skrevet

@Qwertyui25 , skrev du med hende selv på WhatsApp, eller har du et indtryk af der var sekretær på?

Hvordan er hendes engelsk når man er der?

Redigeret af Aardvark2

Skrevet

Jeg er lige kommet hjem fra dejlige Lola, og i kan roligt tage afsted.

Hun er 100% legit og fannerme dejlig.

laver min egen tråd.

Skrevet

jeg har hele tiden skrevet til hende på whatsapp. Måske hun er optaget.

Hun beder folk om at præsentere sig med alder og etnicitet i første besked. Har du gjort det?

Skrevet
cim skrev, den 1.9.2026 at 13:58:

Men vi har fået den info at brysterne er fake, så hvis det holder, så holder jeg mig væk

Helt enig, og synd og skam at en så ung pige ødelægger sine ungpigebryster på den måde. Og på Nympho står de oven i købet nævnt som ægte.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.