Hop til indhold

June har lukket

Featured Replies

Skrevet

Så ser det ud til, at June og "Damerne for dig" har lukket for alvor.

Desværre, for jeg nåede ikke at besøge June.

Skrevet

June haf vidst sin egen profil , men nu var damerne for dig også været på siden jeg var 30-35år så det burde ske og der var de fleste i 50erne eller tæt på .. så måske også på tide specielt putte hun var vidst 56 da jeg fik et blæs af hende og nød hendes kæmpe nødder og det er da 15 år siden 😆

Redigeret af Massage-testeren

Skrevet

Hvis der er Ahornsgade, så har steder været et bordel siden jeg gik i gymnasiet, for 21 år siden.

Så mon ikke damerne også får på pension før eller siden.

Skrevet
Arabersgr skrev, for 34 minutter siden:

Hvis der er Ahornsgade, så har steder været et bordel siden jeg gik i gymnasiet, for 21 år siden.

Så mon ikke damerne også får på pension før eller siden.

Hej 😊
Det er ældre endnu, kommer lige til at tænke på at jeg var der efteråret 2002. Dengang var der, det som der blev kaldt en massageklinik (bordel) hvor der i lang en periode om aftenen blev afholdt private gangbang af et ægtepar med fruen i centrum på sengen. Vi var så jeg husker det 8 -10 -12 stk pr gang. Pris/pr pik nærmest symbolsk da den gik til leje af selve lokalet. Aftener noget i retning af non profit fornøjelser.
Dengang i begyndelsen af 2000érne var swingerklubber ikke rigtig slået an endnu så andre muligheder blev afsøgt og anvendt.
Jeg boede i Kbh 1979 - 1988 og dengang var der enkelte af disse "gamle etablerede kælder bordeller" rundt omkring på Nørrebro og det vil ikke forbavse mig om det er helt tilbage til 60érne
------------
Det mest specielle sted hvor jeg har deltaget i gangbang ??? - en bedemandsforretning - gentager en bedemandsforretning i Kbh. med rustvognen holdende lige udenfor butiksdør🧐 - og deltagernes biler parkeret på gaden!!!. Det foregik altid om aftenen😊 - det perfekte SKJUL - for det er da helt utænkelig med et GB i en bedemandsforretning😀. En pik trængende kvinde på ryggen på briksen og så var vi flok ligeså fisse trængende lige parat til at ryge på hende efter tur. Der var gangbang 1 - 2 om ugen. Prisen? - så vidt jeg husker en 20kr til noget sodavand, varighed 1time + hvilepause +1 time = omkring et par timer
Jeg deltog 4 -5 gange og så stoppede jeg?? - jeg havde sgu svært ved at ligge og kneppe på den lidt bredde læder madras som var en form for briks i bordhøjde!! - jeg kunne altså ikke lade være med tænke på når jeg lå der på knæ og kneppede hende om den også blev anvendt til at forberede afdøde til kisten - f.eks den sidste afvaskning og iklædning af den sidste skjorte (den uden lommer😉) Arrangøren - bedemanden tjente sgu ikke meget på disse GB - en flink og rar fyr på en lidt pudsig måde, men det hele godt arrangeret af ham
Mange hilsner
Nye tider

Redigeret af Nye tider

Skrevet
  • Author

Det mest specielle sted hvor jeg har deltaget i gangbang ??? - en bedemandsforretning - gentager en bedemandsforretning i Kbh

Ja, det lyder godt nok specielt; men hun var ikke helt død i sværen?

Skrevet

Jeg har haft mange gode og frække oplevelser i Ahornsgade siden slut halvfemserne. De første mange år midt i gaden hvor der stod ‘Grafik’ i vinduet. Der blev der holdt sexparty flere gange om ugen. Som regel altid med to lidt modne damer. Dette blev styret af nordmanden Bjørn som også nogen gange deltog. Det var før at man begyndte at kalde det gangbang. Lokalerne var gamle og ret slidte. Da det lukkede så åbnede June stedet på hjørnet som var pænt nyrenoveret. De fleste af damerne flyttede med til Junes sted.

Trist at hun lukker, men alt har sin tid…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.