Hop til indhold

Vickyhotgirl i Hobro/Randers, en super oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Så skulle jeg lige en tur på chokoladefabrikken -)

Jeg havde gået og fantaseret om et blowjob af nogle frække sorte læber, og gerne i bilen. Gå Robert Downey Jr. lidt i bedene -)

Fandt Vickyhotgirl der kørte ud og netop legede med dogging konceptet.

Frække Vicky besøger dig i Nordjylland, Midtjylland og Østjylland Hobro, Rørbæk, Aars, Farsø, Hadsten, Hadsund, Nibe, Randers, Viborg, Aalborg - Annoncelight

Jeg vidste jo godt det ikke var hende på billedet, da jeg ringede, så ingen skuffelse der. Vicky er moden, og supersød at snakke med (engelsk), men det er bestem ikke hende på billederne. Men dejlige store læber og store patter som jeg godt kan lide og en stor fræk Ne.. jeg mener sambarøv -)

Samlede hende op på det aftalte sted og hendes hænder var på mig med det samme. Vi kørte ud til hende "stamsted" og på vejen derud, begyndte hun allerede at knappe mine bukser op, og legede med pikken.

Da vi ankom og lige kontrollerede at der ikke var nysgerrige i området, tog hun min pik i munden og begyndte at suge og slikke. Bedste blowjob ever! De der store læber kunne arbejde! Jeg stak min hånd i hendes trusser og begyndte at lege med hendes røv og mærkede også at hun var pænt våd. Eller smurt :-).

Jeg havde egentlig besluttet mig for bare et blowjob, men da hun trak sine leggings af, og spurgte om jeg "wanted to try a black pussy and ass", kunne jeg ikke sige nej.

Jeg havde et tæppe med, og vi gik lidt ind i skoven. Lidt mere piksutning, inden hun vendte sig rundt på alle 4, og vrikkede indbydende med røven. Måtte lige smage, og det gik altså lige i pikken. Troede egentlig at den der vrikken var et tilbud om "no condom" men det var det ikke. Da jeg lagde an til at trænge op i hende vendte hun sig som en mis, og fandt kondomet frem. På med det, og så ellers i gang med løjerne. Tog hende først doggy, og vendte hende rundt til en missionær.

"Want to try my big ass?" Ja tak! Krøllede hende lidt mere sammen og trængte op i hendes stramme røv. Det tog ikke mange minutter før hun fik ladningen. Kæft det er frækt med sådan en sort rund røv -P

Vi fik pakket sammen, kondomet af, og lige pikken i munden igen. men "he is tired" som hun sagde.

Ind i bilen hvor vi snakkede lidt mens jeg kørte hende tilbage.

Super god oplevelse.

Skrevet

En skam det ikke er hende på billederne. Vil helst vide hvem jeg møder. Det lyder som en god og fræk oplevelse.

Skrevet

Supergod anmeldelse og godt skrevet på en dejlig humoristisk måde - tak for den fisselars. En fornøjelse at læse 😊

Skrevet
  • Author
udinaturen skrev, den 31.8.2026 at 18:47:

@fisselars Hvad måtte du give for sådan en tur, og kan du beskrive hendes udseende?

Hun er sidst i 40’erne og ikke nødvendigvis klassisk smuk, men ok, og virkelig curvy på den der lækre afrikanske måde 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.