Hop til indhold

Jeg søger jeres hjælp i forbindelse med en lejlighed i Ålborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Piger

Er der nogen af jer der har erfaring med Ham/Hende, der lejer, lejligheder ud i Aalborg? på Annoncelight?

https://annoncelight.dk/showad/291921

Jeg har prøvet at ringe og skrive, men får ikke rigtigt nogle ordentlige oplysninger?

Er det en seriøs person, og er stedet i Aalborg okay?

Al info er meget velkommen.😀

Tak

Skrevet

Han er seriøs og har lejligheder.. Man skal ikke være kræsen vil jeg sige😋.. Vi anvender lejligheden i Aalborg og er fint tilfredse men der skal næsten altid gøres rent og vaskes sengetøj osv der ellers lugter.. kælderen hvor badeværelse og arbejdsværelse er der lugter der af kælder og føles indelukket.. Men kan man leve med de ting (og en opvaskemaskine der er så muggen den snart selv gå ud af lejligheden🤣.. Den skal ikke bruges og han siger han skal have den fjernet) så det en fin placering og ganske diskret.. Fine parkeringsforhold ved en dagligvarer forretning i nærheden..

Han kan godt være svær at få fat i nogen gange.. Jeg kan godt prøve at ligge et godt ord ind så han måske svarer..

Skrevet
  • Author

Hej Jennifer

Tak for info. Det var lige det jeg havde brug for.😀

Skrevet

Som mand må jeg være ærlig.

Jeg fortrækker at besøge piger andre steder en i den lejlighed. For mig er stedet ret afgørende for min lyst.

Skrevet

Tænker nå man udlejer til denne type forretning er vil han i lovens navn betragtes

Aalborg mand skrev, for 5 timer siden:

Jeg fortrækker at besøge piger andre steder en i den lejlighed. For mig er stedet ret afgørende for min lyst.

Tænke også stinker der er kloak osv og indelukkede så bliver pillefyr ikke lukkede ud og dræbes

Skrevet
Aalborg mand skrev, for 8 timer siden:

Ærligt så det utrolig svært som dansk kvinde at finde helt trygge steder😅.. Jeg føler mig feks ikke tilpas på hotel for jeg er en gang før blevet bedt om at forlade et hotel som andre ellers sagde de havde brugt mange gange med succes🫣.. Og sådan en situation giver bare stress og sure miner når man aflyser deres aftaler..

Men jeg er helt med på at det ikke er den fedeste lejlighed.. For mig og mine gæster tror jeg bare det har mere betydning at de møder en kvinde der føler sig tilpas💁‍♀️.. Jeg ville ganske enkelt ikke kunne give den samme oplevelse på hotel.. Medmindre vi snakker om feks Støvring.. Men så det ikke Aalborg gæster man få en fredag/lørdag aften i min erfaring.. Og mange vælger også Støvring fra fordi det er så kendt😅.. Så det er lidt pest eller kolera🤷🏼‍♀️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 31.8.2026 at 22:30:

Og mange vælger også Støvring fra fordi det er så kendt😅.. Så det er lidt pest eller kolera🤷🏼‍♀️..

Til gengæld er der der nem parkering i Støvring ..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 33 minutter siden:

Det er der også ved 365 på Hadsundvej😜..

Ja ja - bestemt 😊

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 16 timer siden:

Det er der også ved 365 på Hadsundvej😜..

Er du også sommetider der?.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.