Hop til indhold

Jeg lærte noget nyt i Ålborg - dejligt

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i dag lært hvad Sofus mener med” så træk mig da baglæns ind i fuglekassen”

Googl det, afslører lidt min alder.

er med på at der er forskellig smag, men er man som mig til smukke kvinder. Så går man ikke forkert i byen her, jeg måtte lige kigge ned for at se om der var høje hæle på, nope. Der er sgu nogen der har gjort sig umage der, havde en gang en svigerfar der altid sagde et roligt aftræk giver de kønneste børn. Det har i den grad været roligt. Virkelig rar og velkommende fra starten af. Det er GFE og det er pengene værd, ja prisen kan I selv se i annoncen.

Køb en time, lev af pasta resten af måneden, de bringer glæde når i tænker på hvorfor i spiser dem. Men bliv færdig, så i lige får lidt tid sammen med hende bagefter. Hun er meget blød, kan virkelig godt lide blød hud.

Er ikke sponsoreret

Rating: læs en gang til, så tror jeg pointen er der.

Billederne: maleren har ramt spot on, det er hende.

Har du ikke prøvet De dejlige damer, man er så heldig at kunne låne en times tid af I ny og næ, med på der er et honorar.

Klik her under, giv dig selv en gave, når toget kommer forbi skal du ikke en gang hoppe på, du bliver trukket med, du når ikke at blive nervøs.

Det var vist det hele.

https://annoncelight.dk/showad/365030

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.