Hop til indhold

“Kæresteaften” i København

Featured Replies

Skrevet

Jeg har mødt Amazing Kimberly flere gange efterhånden. Og måske siger det egentlig det meste, at jeg bliver ved med at få lyst til at se hende igen.

Senest mødtes vi på mit hotel i København. Jeg vidste selvfølgelig godt, hvem jeg ventede på, men alligevel nåede jeg at få den der lille spænding i kroppen, inden hun kom.

Hun ankom diskret og nydeligt klædt, og allerede på vej op i elevatoren var flirten i gang. Da vi kom ind på værelset, kyssede vi, og ret hurtigt forsvandt fornemmelsen af hotelværelse og verden udenfor.

Det er nok dér, @Amazing Kimberly rammer noget helt særligt hos mig.

Når jeg er sammen med hende, føler jeg mig virkelig set. Jeg oplever, at hun hele tiden er opmærksom på mig og reagerer på, hvad jeg har lyst til. Der er masser af kys, kærtegn og øjenkontakt, og for mig kommer det meget tæt på følelsen af at være sammen med en fantastisk kæreste, som lige dér bare gerne vil have, at jeg har det godt.

Og så er der kontrasten, som jeg elsker ved hende. Hun kan gøre mig sindssygt liderlig, men samtidig få mig til at slappe fuldstændig af. På et tidspunkt ligger jeg bare i hendes arme og opdager, at jeg ikke tænker på arbejde, telefonen eller noget som helst andet. Verden er simpelthen blevet lidt mindre for en stund.

Efterfølgende bliver vi liggende. Snakker, smiler og har lidt pillowtalk. Ingen følelse af et skuespil, der pludselig slutter. Bare den samme rare stemning lidt endnu.

Jeg ved selvfølgelig kun, hvordan det føles, når jeg er sammen med Kimberly. Men for mig er det præcis dét, jeg håber på, når nogen skriver GFE.

Og det er nok også derfor, at jeg allerede ved, at vores seneste time sammen næppe bliver den sidste. ❤️

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 15 minutter siden:

Lyder fantastisk 🥰

Det var det bestemt også🥰

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.