Hop til indhold

Nybegynder - min debut - anbefalinger?

Featured Replies

Skrevet

Hej, jeg er 21 år gammel og har aldrig haft sex.

Derfor vil jeg gerne have noget råd og anbefalinger omkring, hvem jeg skal besøge for min første gang fortrækker at det er en dansk pige, men det er selvfølgelig ikke et must.

Og et andet problem jeg har er at jeg kommer alt for hurtigt, jeg har besøgt gp’er to gange og begge gange så var det ud af døren efter bj’et som varede knap nok 1 minut - så jeg vil gerne have nogle som tilbyder flere udløsninger

Skrevet

Hej og tak for din ærlighed 🙏

Mange af os har været i din situation. Både omkring det med gerne at ville få taget hul på det seksuelle og det med at få udløsning for hurtigt.

Der er flere tricks omkring det med holdbarhed, hvilket du kan læse i en anden nylig tråd.

Til GP ville jeg anbefale en ikke alt for ung kvinde (30+) på en af de danske klinikker. De har prøvet det før og er skide søde til at håndtere det omsorgsfuldt.

Fortæl ærligt ved mødes start (eller på mail, hvis hun har sådan en) om hvordan du har det og hvad du godt kunne tænke dig.

Køb en time, så der er tid til at du kan komme i humør igen. 2. Udløsning er der som regel længere ind til.

Lad den første udløsning være med BJ/HJ i stedet for at forcere et samleje, som næsten kun kan blive en skuffelse.

Tiden imellem kan bruges på snak eller massage enten hvor hun masserer dig eller omvendt.

Foreslag til oplagte kvinder:

Miley, Anja-Lilje, Vica eller Victoria hos Pussy Galores

Luca, Carolina, Sianna hos Seduction Girls

Danske Anja er også på visit i kbh. af og til.

Skrevet
  • Author
Refresh skrev, for 10 minutter siden:

Hej og tak for din ærlighed 🙏

Mange af os har været i din situation. Både omkring det med gerne at ville få taget hul på det seksuelle og det med at få udløsning for hurtigt.

Der er flere tricks omkring det med holdbarhed, hvilket du kan læse i en anden nylig tråd.

Til GP ville jeg anbefale en ikke alt for ung kvinde (30+) på en af de danske klinikker. De har prøvet det før og er skide søde til at håndtere det omsorgsfuldt.

Fortæl ærligt ved mødes start (eller på mail, hvis hun har sådan en) om hvordan du har det og hvad du godt kunne tænke dig.

Køb en time, så der er tid til at du kan komme i humør igen. 2. Udløsning er der som regel længere ind til.

Lad den første udløsning være med BJ/HJ i stedet for at forcere et samleje, som næsten kun kan blive en skuffelse.

Tiden imellem kan bruges på snak eller massage enten hvor hun masserer dig eller omvendt.

Foreslag til oplagte kvinder:

Miley, Anja-Lilje, Vica eller Victoria hos Pussy Galores

Luca, Carolina, Sianna hos Seduction Girls

Danske Anja er også på visit i kbh. af og til.

Tusind tak for beskeden, jeg tænker det samme en 30+ årig, men jeg vil helst besøge en gp hvor det er diskret og Anja modtager 28+

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig, hvad @Refresh skrev. Find en rutineret dansk gp, hende kan du tale med. Fortæl hende, at smdet første gang. Det har hun prøvet mange gange før. Hun skal nok tage hånd om dig.

Vær åben i din kommunikation. Hun er ikke tankelæser. Fortæl hende hvad du gerne vil opleve. En time lyder som en god ide. Kom over nævøsiteten, så du kan slappe af og nyde anden runde.

Redigeret af Havkatten

Skrevet
vincentg skrev, for 4 minutter siden:

Jeg vil anbefale Tiffany https://www.seductiongirls.dk/pigerne/tiffany/

Er sikker på at hendes ekstroverte sprudlende personlighed vil gøre dig afslappet, og så vær ærlig og fortæl hende situationen. Hun er mega sød og modtager gæster 18+

Hendes profil siger 42, men jeg synes hun ser meget yngre ud

Ærligt, så tror jeg er Tif er en lidt stort mundfuld når man er ny og nervøs. Hun er pisse sød og dejlig, men tålmodighed slår mig ikke som hendes spidskompetence 🤣

Skrevet
AstanMart skrev, 1 time siden:

Tusind tak for beskeden, jeg tænker det samme en 30+ årig, men jeg vil helst besøge en gp hvor det er diskret og Anja modtager 28+

Åh, ja, jeg har glemt alt om minimumsalder... Det er desværre mange år siden det har været et problem for mig 🤣

Redigeret af Refresh

Skrevet

Interessant nok er det faktisk en meget fornuftig beslutning for en mand at henvende sig til callgirls for første gang, når de har sex. Det vigtigste er at finde en professionel, der vil gøre alting rigtigt. Men vær forberedt, første gang er måske ikke, som du forventer.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.