Hop til indhold

Danske Anja i Herlev - Kærestesex fra øverste hylde

Featured Replies

Skrevet

Ja, så skete det igen... Det blev så personligt at jeg dårligt kan skrive om det 🥰

Men hun fortjener alle de roser hun kan få. Smuk, sød, sjov, et episk knald, let til orgasmer og sikkert en masse andre ting jeg ikke kan huske lige nu 🔥😍🙏

Stedet i Herlev er et decideret BDSM studie, som man næsten er nødt til at opleve, hvis man er til den slags. Virkelig stort og flot ift. andre steder jeg har set. Søg på Hera, hvis du vil møde Anja som strid 😈

Som "pause" imellem to knald lå vi og hyggesnakkede imens jeg stadig var oppe i hende og lå og vuggede roligt frem og tilbage. Jeg tror det er 25 år siden at jeg har prøvet det på den måde og det fik det hele til at minde om ung nyudsprungen forelskelse 😍🫶

Og så bliver hun overfølsom af orgasmerne, så vi ender i de vildeste grineflip 🤣. Det er meget specielt og unikt.

Jeg er kæmpe fan... Af hende og af os 💕

https://www.domina-lady-hera.dk/

Skrevet

Jeg har både Anja og Hera tilgode, men håber at kunne opleve dem begge, når kalenderen tillader et møde.

Jeg er allerede fan

Skrevet

@Refresh Du har vist fået smag for Lady H, efter din første fredagsbar. 😄 Men fuldt forståeligt hun er en dejlig kvinde, og tak for anmeldelse

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, 1 time siden:

@Refresh Du har vist fået smag for Lady H, efter din første fredagsbar. 😄 Men fuldt forståeligt hun er en dejlig kvinde, og tak for anmeldelse

Jeg er faldet i gryden med trylledrik 🤪😍

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.