Hop til indhold

Seance med Miss Dine

Featured Replies

Skrevet

Prolog

Det var fascinerende at læse om M. Dine og se hendes billeder. Hendes udstråling vækker sanserne. Det er længe siden, jeg har kontaktet en ny domina. En anden introducerede mig til denne verden for længe siden, og vi mødtes på forskellige måder og steder, både offentlig, i privaten og studios. Men efterhånden kom hun kun sporadisk til København, og på det sidste er det rum desværre forsvundet.
Kan man finde en, man kan kaste sig ud i BDSM igen?

Jeg skrev til M. Dine og ventede spændt. Jeg fik et kort og præcist svar, og efter lidt frem og tilbage blev vores første møde aftalt. Jeg skulle bekræfte mødet samme dag, og hun mailede adressen. Jeg fik lige vendt rundt på tiderne, hvilket var spændende ;-) Inden mødet havde jeg flere gange kigget på billederne af studiet og spekuleret på, hvad der kunne ske. Det er det smukkeste studie, jeg nogensinde har set. Designet med nærhed og æstetik, samtidig med at der er tydelige rammer for en session.

Første møde

Jeg ringede på døren og blev bedt om at vente. Så hørte jeg støvletrin ned ad trappen. Sikke et pirrende øjeblik – hvem ville jeg møde? Et øjeblik senere, efter jeg havde set støvlerne først, var der øjenkontakt. Den bekræftede alt det, M. Dine havde skrevet om sig selv. Suk.

Efter hun havde spurgt om mine grænser, blev vi enige om at udforske mulighedernes rum. I den næste time var der et overvældende nærvær i den måde, hun afprøvede mine reaktioner på hvor vi brugte🚦 som safeord.

Lænket til Andreas kors var der tid til impakt play, som blev afbrudt af hendes lave, bestemmende stemme, der styrede, kommenterede og pirrede. Selvføgelig skulle jeg tælle og hvis min bagside ikke gav den rigtig lyd skulle den sidste talles om igen. Hele optakten til at blive lænket ⛓️ af hende var en oplevelse i sig selv. Det er et element, jeg sætter stor pris på i BDSM, og som M. Dine mestrer.

Derefter fik jeg lov at være forsøgs 🐇 og afprøve hendes nyeste læderlegetøj. Jeg vil ikke afsløre mere, men jeg blev gjort meget stille.

Rummet har også dejlige radiatorrør. Da hun skulle hente nogle klemmer og sin pinhjulstol, stolede hun ikke helt på, at jeg ville blive liggende på sengen. Hendes skridt fjernede sig, der var stilhed, og så kom de tilbage. Heldigvis? Det afhænger jo lidt af, hvad der sker med de remedier, der blev hentet…

Efter noget dejlig aftercare har jeg haft to dage til at reflektere over denne seance. Miss Dine er autentisk, oplevelsen var fuld af tillid, og hun fokuserer, med sine egne ord, på en “god oplevelse for os begge”. Vel mødt.

Miss Dine

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.