Hop til indhold

Mimmi i Lindholm

Featured Replies

Skrevet

Hej, er der nogle som har været ved mimmi i Lindholm ? Kan desværre ikke finde ud at ligge links ind

Skrevet

Nej det kan i ikke regne med...... Har kun hørt negativt om hende.

Se nu bare at få hende sendt til Fyn igen 😄

Skrevet
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Nej det kan i ikke regne med...... Har kun hørt negativt om hende.

Se nu bare at få hende sendt til Fyn igen 😄

Øv også… Ville nu ellers godt have set hendes maveskind udvide sig, når de ti tommer gled op i sådan en petit sag… Men hvor har du hørt negativt om hende? Syntes der er mange positive anmeldelser (sådan da)…

Skrevet

@Klejnsmeden

' Kan desværre ikke finde ud at ligge links ind'.

Velkommen til 😉

Du markerer adresselinjen øverst i annoncen, tryk kopier link, og når du så laver din eftersøgning eller anmeldelse, så trykker du indsæt. Derefter mellemrum og enter, så linket bliver klikbart for øvrige læsere 😊

God fornøjelse herinde 🤗

Skrevet

Titommer.....Det var en joke 😄.....

Der ligger en nogle anmeldelser under Fyn. Jeg tror ikk der er mange negative. Og hun er savnet i Odense 😊

Skrevet
Big3lover skrev, for 27 minutter siden:

Titommer.....Det var en joke 😄.....

Der ligger en nogle anmeldelser under Fyn. Jeg tror ikk der er mange negative. Og hun er savnet i Odense 😊

Ahhhh den fangede jeg ikke lige… Der kørte film med Linda Lovelace i baggrunden… Så må jeg hellere få boret for, inden hun returnerer til Odense. Tak for konkretiseringen 😀

Skrevet

Ja det kommer du ikk til at fortryde. Hun har i flere måneder sagt, at hun kom til Odense igen. Men det bliver udskudt hele tiden desværre.

Og husk nu lige at gi' en lille beretning som tak 😉😁

Skrevet

Har været ved hende da hun var i Aalborg, kun godt at sige om hende, men stedet hun er nu har jeg ikke hørt så godt om

Skrevet
Klejnsmeden skrev, den 30.8.2026 at 15:05:

Hej, er der nogle som har været ved mimmi i Lindholm ? Kan desværre ikke finde ud at ligge links ind

Hende kan du godt besøge. Du skal nok til at skynde dig, for hun har snakket om at skifte lokation

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.