Hop til indhold

Jyske Coco - Fredericia - glimrende lingam

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/466101

Coco har lanceret et "koncept" hvor hun tilbyder Lingam massage og med en fast varighed på ca. 45 min.

For at lave aftale skal man ringe første gang - det gik nemt med at fange hende og lave en aftale. Hendes annonce og billeder stemmer helt overens med virkeligheden. Det foregår i hendes private lejlighed indenfor voldene i Fredericia. Hun er sød og imødekommende.

Ift. Ydelsen så er der kun et produkt på hylden men heldigvis kan hun hendes "håndværk" 😉Coco leverer til fulde den annoncerede ydelse

Jeg har kun et enkelt forbehold - et koncept efterlader ikke meget plads til varians. Hvis man er en tantra nyder som elsker en lingam afslutning så er de 45 min lidt forhastet og tilgangen naturligvis mere direkte.

Når det er sagt så gentager jeg gerne oplevelsen en dag hvor lysten er stor og tiden knap.

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 12 minutter siden:

Er bildederne retvisende? 🤔

Fra anmeldelsen: "Hendes annonce og billeder stemmer helt overens med virkeligheden.".

Jeg synes at billederne frister, men synes også at 1000 kr for 35-45 min lingam lyder en smule dyrt.
Kan se på hendes tidligere kommunikation her på sitet at hun har tilbudt b2b. Men det lyder ikke til at være tilfældet længere.

Indenfor voldene finder man også tantra jane som tager 1100 kroner for 45 min og her taler vi øverste hylde af udseende og b2b med udsigt. OG hun er helt nøgen ;-)

Redigeret af Genfi

Skrevet
  • Author

Det har du helt ret i - det er rigtig rigtig svært at konkurrere med Tantra Jane i en direkte sammenligning 😊

Coco har dog en stor fordel - tilgængelighed. Jane er absolut i Premier League men hun er kun på gæste visit så jeg har behov for at supplere.

Når det er sagt så havde jeg lidt samme tanke ift. pris/ydelse, men der er jo en lavere introduktionspris. Efter at have været i CoCos kyndige hænder så er de 1000 for 45 min måske i den dyre ende, men det var godt - så godt at jeg godt kan forstille mig at det skal gentages

Skrevet
  • Author

@KalundborgMature Det syntes jeg - en nydelig dame med en moden kvinde krop med former.

Annonce teksten er meget åben så jeg blev ikke negativt overrasket - jeg syntes det hele var nemt at kigge på😊

Redigeret af Resp
Tilføjet link til medlem som spurgte

Skrevet
Resp skrev, for 15 timer siden:

@KalundborgMature

Annonce teksten er meget åben så jeg blev ikke negativt overrasket - jeg syntes det hele var nemt at kigge på😊

Sorry, kan du uddybe. Jeg forstår ikke helt. Hvis du kan lokkes til det - må du gerne beskrive lidt mere omkring at det var nemt at kigge på og at du ikke blev negativt overrasket over den meget åbne tekst. 1000 tak.

Skrevet
  • Author
Genfi skrev, for 8 timer siden:

Sorry, kan du uddybe. Jeg forstår ikke helt. Hvis du kan lokkes til det - må du gerne beskrive lidt mere omkring at det var nemt at kigge på og at du ikke blev negativt overrasket over den meget åbne tekst. 1000 tak.

I annoncen står der "...... smuk, elegant, varm og voksen Kvinde i 50'erne. Slank med runde former. Har nogle ar på kroppen fra større vægttab".

Det stemmer helt overens med virkeligheden - CoCo er moden, lidt rund og køn kvinde - det kan jeg rigtig godt lide så jeg var super tilfreds

Men hvis annonce tekstens ord ikke appellerer til dig så skal du nok genoverveje for du får lige nøjagtig det som der står i teksten. Det gælder udseende, påklædning, personlighed, lokation, ydelsen...... På den måde er det faktisk en ret god annonce fordi den er så ærlig/autentisk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.