Hop til indhold

Janet/Phontipy - Bellahøj

Featured Replies

Skrevet

Er ved at prøve lidt alternative thai-steder end dem som jeg plejer at frekventere. Turen kom forbi “Janet” på ‎Bellahøj:

‎Det var nu ikke “‎Janet” men Phonthipy. Yderst cute og særdeles varmblodet pige der er meget slikke/berøringsvenlig og helt glat. +40år men ligner en på +30. ‎Vi fik lidt tid i overskud, som blev brugt på seriøs og veludført massage… hun kunne såmænd godt arbejde på en grøn klinik som habil massør.

Stedet er en privat lejlighed, ikke så langt fra en anden thaiklinik på ‎Bellahøj. ‎Jeg synes at det er lidt ufedt at stå foran døren og vente (for længe) på at blive lukket ind.

Skrevet
  • Author

Jeg tænker IKKE at det er pigen på billedet med den store dusk. ‎‎Det kunne dog ligne pigen med briller. Ved ikke om hun kysser. Hun er ikke ultratynd, men hvad vil sige ganske alm, med en fit og fast krop.

Mødte en moden køn pige i gangen, som taler fint dansk. Tænker dog det er mutter. ‎Hun nævnte iøvrigt at massage ikke er hendes spidskompetence 😜

Redigeret af TaunusDK

Skrevet

Jeg har hørt fra en anden bruger, at hende med dusken er Janet, og at det skulle have været nogle fremragende besøg.

Skrevet
  • Author

Lad mig sige, at jeg blev ganske pirret af "Janet" ... MEGET frækt blik.. og flot pige.

Skrevet
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Jeg har hørt fra en anden bruger, at hende med dusken er Janet, og at det skulle have været nogle fremragende besøg.

Hende med dusken er Janet og et udmærket besøg 🙂 skulle sige fra en ven 😁

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.