Hop til indhold

Hvorfor bliver tråde lukket

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke helt, om dette indlæg ligger det rigtige sted.

Der er flere eksempler på, at tråde er lukket for yderligere kommentarer.

Hvorfor det?

Skrevet

Nok fordi Admin mener, det er unødvendigt/uinteressant at holde liv i tråde, hvor der ikke har været aktivitet i længere tid. Jeg mener, det er et halvt år.

Skrevet

Men godt spørgsmål - for det kan jo være relevant at genoptage en tråd med en historik i stedet for altid at oprette en ny. Det kan være en kvinde der har været væk i et halvt år eller lignende.

Skrevet

Der står lidt i den tråd, jeg selv har oprettet for samme emne

Redigeret af Swarley

Skrevet

Jeg er helt enig med @Jogge

Når en tråd bliver låst og der kommer nyt på denne samme GP , så er det ikke længere muligt at tilføje det i den eksisterende tråd. Hvilket bevirker at EG bliver en rodebutik med ALT for mange tråde om de samme GP.

Specielt annoncer/profiler der anvendes til scam, svindel, falske billeder og andre der har et særdeles dårligt ry, er det en fordel at holde alt information i den samme tråd.

jeg håber at @Administrator vil fjerne den automatisk låse funktion af tråde, som der desværre fulgte med i opdateringen til den ny version af EG.

Det vil være til stor glæde for alle brugere på EG.

Skrevet
  • Author

Nogle indlæg er låst for yderligere kommentarer på grund af alder, altså en lang periode uden nye kommentarer, men andre ser bare ud til at være låst, fordi admin har valgt det.

Skrevet

Det er uden tvivl af mere praktiske årsager.

Når nye brugere kommer ind, kan de snuse (alt for) gamle sager op og genoplive dem. Jeg husker f.eks, da profilen "Filosoffen" kom på banen. Han brugte megen af sin tid på EG på at gå tilbage til ret gamle tråde og genoplivede debatter, der for længst var døet hen – ofte sammen med debattørerne.

Jeg synes, det er et fornuftigt tiltag. Så kan man jo altid diskutere, om "lukketiden" skal være 180 dage, 360 eller et helt andet tal.

EG skal jo også på en eller anden måde videre.

Redigeret af Borende X

Skrevet
submale skrev, for 2 timer siden:

Nogle indlæg er låst for yderligere kommentarer på grund af alder, altså en lang periode uden nye kommentarer, men andre ser bare ud til at være låst, fordi admin har valgt det.

Det er ikke dem som der er omtalt her i tråden. Dem har @Administrator sikkert låst fordi det var nødvendigt.

Det er den automatiske låsning af tråde som der er problemet.

Skrevet
Borende X skrev, for 45 minutter siden:

Når nye brugere kommer ind, kan de snuse (alt for) gamle sager op og genoplive dem. Jeg husker f.eks, da profilen "Filosoffen" kom på banen. Han brugte megen af sin tid på EG på at gå tilbage til ret gamle tråde og genoplivede debatter, der for længst var døet hen – ofte sammen med debattørerne.

Fordi en enkelt eller nogle ganske få bruger ikke håndtere brugen af EG optimalt, betyder det jo ikke at alle andre ikke kan. Jeg tænker at det kan klares med en venlig henstilling fra admin.

Der er langt flere fordele ved ikke at låse trådene automatisk, som beskrevet ovenfor.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.