Hop til indhold

45 min med dansk pige - Sydhavnen - Mageløst

Featured Replies

Skrevet

Dette er min første anmeldelse, selvom jeg har været i gamet i nogle år.

Her til eftermiddag besluttede jeg mig for at besøge en sød, ung og fræk pige, jeg jeg kom i kontakt med gennem Kbhmanden. Let at få en aftale på plads efter man har fortalt lidt om sig selv og hvad man er til.

2000 kr virker nærmest billigt sammen med hende. Hun er enorm pæn, fræk i blikket og virker til oprigtigt at nyde det.

Lagde ud med at slikke hende, hvor hun kommer med små, uskyldige klynk. Efter lidt tid sagde hun til mig, at hun gerne ville smage på mig.

Hun sutter intenst, dybt og vådt. Og så er hun god til at holde en flirtende øjenkontakt. Vi kom gennem missionær, doggy og hende på maven. I missionær endte hun med selv at komme i mål imens hun rørte ved sig selv. Man bestemmer selv om man bruger kondom eller ikke.

Kæmpe anbefaling herfra. Skriv til Kbhmanden herinde, så står han for resten.

God weekend derude

Skrevet
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Læg gerne et link, så vi ved, hvem du tler om 😄

Du skal kontakte hendes pimp, som har oprettet denne tråd, hvor han reklamerer for sine piger:

Skrevet

Er man pimp uanset at man tager del af indtjeningen eller ej?
Jeg kender intet til de omtalte piger eller Kbhmanden. Min tanke er, at der godt kan være tale om et bekendtskab mellem dem, hvor pigerne - uden erfaring - finder det nyttigt at have en arrangør af GB og solomøder, som sikrer deres anonymitet fuldstændig

@Mr. Blue betalte du direkte til pigen ved mødet?

Skrevet
  • Author

Ja, betalte direkte til pigen. Efter vi havde hilst snakkede vi kort om alt og ingenting. Jeg lagde pengene på hendes sengebord, hvor jeg efterfølgende tog mit tøj af mens hun i sengen lå smilende i topløs og i trusser

Skrevet
Hedonis skrev, for 36 minutter siden:

Er man pimp uanset at man tager del af indtjeningen eller ej?

Hvis man er mellemmand, og har piger i kommision, så er man pimp/alfons.
Han skriver jo direkte: Derfor søger jeg friske og gavmilde fyre ...

Tror du han blot hjælper de unge piger med at skabe kontakt uden nogen form for betaling/modydelse?
Der er jo trods alt lidt arbejde med at screene de henvendelser, der måtte komme via hans annonce her på EG.

Skrevet

Ja det ved jeg jo intet om, som jeg også skrev. Det er sandsynligt at du har ret, men lader døren stå åben til den mulighed, at han har et forhold til pigerne, hvor han også nyder godt af hjælpsomheden, måske deltager i GB eller andre former for udfoldelse af fantasier med dem.

Måske @KbhManden selv vil svare på dette?

Skrevet
Mr. Blue skrev, for 10 timer siden:

Skriv til Kbhmanden herinde, så står han for resten.

Det må dejligt at ha’ sådan en go’ og rar pimp 👍 Hvor mange kvinder har du i “stalden” @KbhManden ?

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

Det må dejligt at ha’ sådan en go’ og rar pimp 👍 Hvor mange kvinder har du i “stalden” @KbhManden ?

Jeg har ikke en ‘stald’, jeg har relationer til søde og rare kvinder, som jeg har mødt med en præmis om at vi gerne vil have gode seksuelle oplevelser.

De har så begge haft fantasier om luderlege, har begge haft dårlige oplevelser med det. Derfor prøver jeg at hjælpe, fordi jeg synes det er frækt at de udlever nogle fantasier og det også er en fantasi for mig.

De får selvfølgelig alle pengene, hvis der er en fyr der synes det er fedt at snappe mens han er sammen med dem, så får jeg se snaps og det synes jeg er frækt og det synes de også.

Skrevet
Mr. Blue skrev, for 16 timer siden:

2000 kr virker nærmest billigt sammen med hende.

@Mr. Blue Men der er vel også lidt i det for dig med dette reklamespot - lidt rabat eller måske en “freebie”?

Var hendes tænder i go’ stand? Og var der nogen synlige stikmærker?

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
JohnDoesen skrev, den 29.8.2026 at 12:12:

Hvor gamle er pigerne ca?

Midt 20’erne og slut 20’erne

Skrevet
KbhManden skrev, den 2.9.2026 at 08:55:

Midt 20’erne og slut 20’erne

Har skrevet et pm til @KbhManden som måske har travlt 😜🤓

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.