Hop til indhold

Kæmpe anbefaling af Alexia/Kbh. - Brasiliansk gudinde der vrider dig tør

Featured Replies

Skrevet

Kære alle

Troede jeg var pensioneret. But just as I thought I was out, they pull me back in.

Besøgte i dag Alexia, som til mit held er en kæmpe stjerne. Ægte billeder, ægte personlighed, og super service. Vi havde god kemi og hun klemte grådigt hver eneste dråbe ud af mig. Da jeg kom ind i hendes dejligt diskrete lokation på Østerbro vejede jeg 100 kg. Da jeg forlod hende vejede jeg 80kg. Fuldstændig tømt.

Anyways, jeg gider ikke gå så meget i dybden (hun var dyb nok), andet end at hun er ægte, lækker, vanvittig krop, super røv, ikke berørings angst og generelt leverede hun bare en service over niveau. Jeg har sagt det mange gange før, men nu siger jeg det igen. Stop med at spilde tid med østeuropæerne. Det er som at finde en diamant i en høstak. Med brasilianerne er det nærmere som at finde hø i en diamantmine. De leverer i gennemsnit bare en langt højere standard.

Udseende og krop 10/10 (bedre end på billederne. Hun siger hun er 26, men der skal nok lidt moms på)
Kommunikation 9/10 (generelt hurtig og klar besked)
Sted 10/10 (elsker diskrete steder som dette, hvor du ikke skal stå og vente udenfor)
Service 10/10 (jeg fik lige hvad jeg ville, hun er en vildkat hvis kemien er der)

Her, også et link til godten:

https://nympho.dk/n35823/alexia

Hun er ikke i landet længe siger hun, så skynd jer for fanden! I vil ikke fortryde det.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.