Hop til indhold

Høj gravid kvinde søger måske lidt hjælp - noget for dig?

Featured Replies

Skrevet

Er du en mand der tænder på en kvinde der i 20’erne der skal føde om 1 måned.

Mælk i brysterne

Så gerne skriv til os.

Vi har kun leget med tanken, derfor er dette ikke bestemt.

Er det mærkeligt? Det må i selv vurdere.

Redigeret af Johanlouiese3
Skrev forkert

• Johanlouiese3 changed the title to Høj Gravid kvinde søger måske lidt hjælp
Skrevet

Dette er en stor fetish derude for mange mænd. Både mækedelen men også svangerskabsdelen. Der er ikke noget smukkere end en gravid kvinde. Nårh ja det skulle da lige være et par højgravide mælkefyldte bryster ;0)

i skal nok se frem til en del beskeder i indbakken…

Er fristet til at byde ind men sætningen om at det skulle være “mærkeligt “ giver mig kolde fødder…. Det er IKKE mærkeligt at være gravid, liderlig eller have mælk i brysterne. Faktisk er det en del af livet og kimen til alt liv ;0)

Go weekend

Redigeret af SirCumaLot

Skrevet
  • Author
SirCumaLot skrev, for 15 minutter siden:

Dette er en stor fetish derude for mange mænd. Både mækedelen men også svangerskabsdelen. Der er ikke noget smukkere end en gravid kvinde. Nårh ja det skulle da lige være et par højgravide mælkefyldte bryster ;0)

i skal nok se frem til en del beskeder i indbakken…

Er fristet til at byde ind men sætningen om at det skulle være “mærkeligt “ giver mig kolde fødder…. Det er IKKE mærkeligt at være gravid, liderlig eller have mælk i brysterne. Faktisk er det en del af livet og kimen til alt liv ;0)

Go weekend

Vi er ret nye og kun leget med tanken.

Så det var for at få det belyst om selve lysten i det hele.

Min lyst er der, men intet man snakker med kollegaer med.

Tak for input. Du velkommen til at skrive pb

Skrevet

Du må absolut ikke tænke det skulle være mærkeligt spørgsmål

tænker du vil opdage at rigtige mange har det som en (måske endnu for mange uprøvet) pirrende fetish

Finder da absolut også selv tanken fræk og pirrende

Skrevet

Der er ikke noget som er mærkeligt eller ulækkert eller på anden måde sært så længe det er voksne mennesker der deltager som er enige om hvad der sker, og de ikke foretager sig noget ulovligt.

Har selv besøgt gravide kvinder, som er noget af det smukkeste og diet af deres skønne mælke fyldte bryster.

Men gør det kun hvis I begge har det godt med det

Skrevet

Efter overskriften troede jeg, at der blev ledt efter en jordmoder eller jordfader.

Skrevet

Jeg har, foruden moren til mine børn, haft flere ture med gravide kvinder i betalingsverdenen. En Lærke i Aarhus tilbød det. Hun var ofte på før, men aldrig efter. Siden også en kvinde der havde født, men stadig mælk i brysterne og det var min første oplevelse med at suge mælk. Overraskende frækt og lækkert. Hun er stadig aktiv og har været det i mange år. Sidste gang var en polsk kvinde der kaldte sig Nati. Hun var regelmæssigt i Danmark, også da hun blev gravid og langt henne med stor mave. Hun er helt forsvundet fra listerne siden.
Så altså ikke mærkeligt at mænd har lyst til at prøve det, men jeg synes måske at det er mærkeligt hvis lysten til at tilbyde sig skulle komme hos et par, hvor hun er højgravid og ingen kontakt til sexarbejde før det?
Incitamentet hos de kvinder jeg har mødt, har været pengene for arbejdet før de blev gravide og derfor ikke så mærkeligt at det fortsætter under graviditeten, fordi behovet for penge stadig er der, måske endda i højere grad.

Men hvad ved jeg og jeres lyster. Er da bestemt nysgerrig

Skrevet

Det er bare en mand, der vil have pikbilleder. Sjovt nok er kvinden aldrig til stede, når man snapper med “dem”.

Skrevet

hvem tænder ikke på gravide med mælk fyldte bryster?

jeg elsker det!!!!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.