Hop til indhold

Hvad er den bedste toiletpapir?

Featured Replies

Skrevet

Ja det har ikke ret meget med det frække at gøre, ud over man ikke gider "fnuller" når man dykker ned.

Jeg oplever at flere toiletpapir fnulre når man tørre sig, eller også er det halvt sandpapir.

Der må være nogen der har fået testet forskellige mærker af, og kan komme med en anbefaling til noget ordentligt lokums papir?

Skrevet
  • Author
ToxicWaste skrev, for 20 minutter siden:

H2O fungerer meget bedre.

Det gør en slave tunge også, men det var ikke det jeg spurgte efter🤣

Skrevet
Randersmand skrev, for 1 time siden:

noget ordentligt lokums papir?

Man skal bare bruge lidt penge på den gode kvalitet, minimum 3-lags, gerne 4-lags.

Det har stort set alle producenter i deres sortiment

Skrevet

Jeg bruger den fra Harald Nyborg, nok ikke det sted der er kendt for kvalitet men det er rimeligt godt og billigt 3 lags.

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Helt klart Lambi

Den har jeg prøvet, men den syns jeg godt nok fnuller helt vildt. Den er dejlig blød, men ikke særlig robust

Skrevet
  • Author
Nygløden skrev, for 11 minutter siden:

Man skal bare bruge lidt penge på den gode kvalitet, minimum 3-lags, gerne 4-lags.

Det har stort set alle producenter i deres sortiment

Bruger altid mindst 3 lags, ellers ryger fingrene igennem papieret, med mindre man folder det 4 gange

Skrevet

Bruger altid vådservietter eller bum-gun efter lige at have taget det værste med noget forholdsvist billigt.

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 6 timer siden:

H2O fungerer meget bedre.

• ja og nemmest fra en "bum gun" toilet sprayer - jeg havde selv en med hjem fra Thailand

• Kan også købes i DK under betegnelsen mini bruser.

360_F_606983202_V68KJu7FVK0g636Jfz2z5x9OTbN1kHVp.jpg

Skrevet
Nye tider skrev, 1 time siden:

Kan også købes i DK under betegnelsen mini bruser.

Præcis - når man først har prøvet det, ved man, hvad “ren røv at trutte i” også kan betyde 😀

Skrevet
Puk skrev, for 40 minutter siden:

Rent praktisk @Nye tider den tilsluttes koldt vand? Er det ikke ubehageligt?

Kære Puk😊
- jo hvis tilsluttet koldt vand så er det lidt koldt. Min egen "bum gun" var tilsluttet koldt vand men jeg synes "det nemme" ved at bruge den langt oversteg ubehaget ved koldt vand. Min gik i stykker og jeg har ikke haft en siden - men tit overvejet at købe en igen.
Selvfølgelig kan den tilsluttes varmt vand; men det kræver altså at der cirkulation på det varme vand og dernæst en eller anden form for indstilling af temperatur før bum gun.
Varmt vand er sædvanligvis min 60 grader - kan "dit røvhul" klare det?
Og ved du hvad ? - med varmt vand så kan det blive en besværlig omgang at få det ændret/udvidet!!!! - din Aut VVS vil gnide sig i hænderne og have julelys i begge øjne - over en regning til dig.

Det kolde vand syntes jeg ikke var så slemt - - for det er jo nemt😉

Mange hilsner
Nye tider

Skrevet

Den bedste argument jeg har hørt for bum gun er, hvis du får lort på fingrene vil du så bruge papir til at tørre dem med eller vil du vaske dem 😄

Skrevet

Anskaf dig et japansk lokum. Et af den slags med varme i sædet, røvspul, lufttørring.

Skrevet

jeg bruger det fra H N og er godt tilfreds med det og det koster ikke en formue

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.