Hop til indhold

Jenny i Aalborg med dejlige store bryster

Featured Replies

Skrevet

Så gik turen igen til Aalborg og der måtte jeg selvfølgelig prøve en af de dejlige Thai piger igen. Valget faldt på Jenny. Hun ser fræk ud og har nogle gode store bryster ser det ud til på billedet.

https://annoncelight.dk/showad/452919

Fik en aftale i hus ret hurtigt, bestilte en time med det hele og aftalt jeg kunne få et bad inden, da jeg ikke kom direkte fra badet.

Stedet er centralt i Aalborg og da jeg ankom blev jeg mødt af Jenny. Wow hun smuk og høj, blev lidt overrasket, nok omkring 175 vil jeg tro. Ind på værelset, betaling og et hurtigt bad.

Jeg ville gerne starte med massage først, det kan jeg godt lide, det skaber lidt stemning og man lærer hinanden lidt at kende og vi snakker lidt imens hun masserer. Massagen var god og medium som jeg havde bestilt. Efter lidt tid kommer der mere olie og hun starter med B2B. Det føles lækkert. Hendes bryster er dejligt bløde selvom de er silicone.

Turn around

Og wow. Hun tager lidt olie på pikken og den glider frækt mellem hendes bryster. Hun giver så dejligt vådt blow job. Det er hun rigtig god til. Må bede hende stoppe lidt og lige trække vejret. Hun er fræk og drilsk. Glider op is hendes våde skød er lige over min pik. Så begynder hun at give pussy slide. Det føles så dejligt. Hun kan se jeg nyder det og hun har fuldt ud styr på hvad hun laver. Hun kan godt se der ikke er længe igen, så på med gummi og indenfor i hendes våde fisse. Hun rider langsomt og sætter farten lidt op, jeg prøver at holde igen men må overgive mig og kommer i en vild orgasme. Hun griner og spørger om good??? Ohhh yes very very good.

Sunder mig lidt og nyder den smukke Jenny inden et bad og farvel kram og come back soon darling. Aalborg for satan hvor har i altså nogle dejlige damer for tiden. Må snart afsted nordpå igen.

Kan nævne der er lidt mere på menuen hvis man er der og snakker med hende, men af diskretion og da hun skriver det, er det til den enkelte og kemi

Skrevet
  • Author
AlexCH skrev, for 22 timer siden:

Er billeder af hende?

Synes alle 3 er forskellig piger

Det første i sort ligner bedst Jenny

Skrevet
  • Author
NewBear skrev, den 29.8.2026 at 09:17:

Hvordan er hendes kønsbehåring?

Hej beklager forsinkelsen, hun er glat forneden. Hun er rykket til Aalestrup nu

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.