Hop til indhold

Mimi i Hamburg

Featured Replies

Skrevet

Jeg var nogle dage i Hamburg i sidste uge i forbindelse med mit arbejde og fik lyst til at besøge en GP.

Jeg faldt i den forbindelse over Mimi her: https://www.modelle-hamburg.de/modelle/hamburg/dulsberg/mimi_av_30530.html

Jeg kontaktede hende for priser mv. om aftenen og lavede en aftale med hende næste formiddag. Priserne var meget rimelige så jeg valgte 2 timer med anal og CIM. Jeg ankom til stedet som ligger i et område hvor der er fri parkering, hvis man ellers kan finde en plads (hvilket jeg kunne) og ankom til adressen på de aftalte tidspunkt. Der var lige kortvarigt lidt forvirring omkring hvordan jeg skulle komme ind i opgangen men det blev hurtigt klaret hvorefter jeg blev lukket ind.

Da jeg kom indenfor ventede hun i et minimalt sæt undertøj som afslørede mere end det dækkede. Hun er en flot dame med gode bryster og tilsvarende god røv. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det er hende på billederne - i så fald har de nok et par år på bagen, men alderen på de 36 skal nok stemme.

Jeg afregnede og tog et bad og da jeg kom ind så blev jeg ellers overfaldet og snavet i gulvet. For dem af jer der huske Sabrina Anal Queen fra da hun besøgte Aarhus for 5-6 år siden så kan jeg sige at de minder meget om hinanden i forhold til deres lidenskabelige tilgang til mit besøg.

Herefter gik det ellers over stok og sten. Vi startede med et langt blowjob hvor hun jævnligt forsøgte sig med DT, dog uden at det lykkedes helt - hun holdt dog min pik så længe og dybt i munden at hun var ved at gagge flere gange. Bollerne fik også en god tur og hun var generelt meget lydhør overfor hvad der tændte mig. Derefter kom et kondom på og så var det ellers anal med det samme til den store guldmedalje. Tror vi oksede løs i et hav af stillinger i 20+ minutter før jeg løb tør for energi og måtte have en kort pause inden vi gik over til et blowjob som endte med CIM hvor hun blev ved med at sutte indtil jeg var helt tømt.

Derefter fik jeg en god omgang massage med så meget pirring at den til sidst stod kampklar igen. Desværre lykkedes det mig ikke at komme 2. gang - rejsningen var til det men jeg tror simpelthen at første omgang havde været så vild at jeg ikke kunne mere. Så da vi nåede til enden af de 2 timer måtte vi konstatere at det ikke var muligt og jeg hoppede i bad igen inden jeg fik et langs lidenskabeligt kys farvel.

Jeg er glad for at jeg ikke valgte 3 timer - jeg var fristet pga. prisen, men jeg tror ærligt talt ikke at jeg havde overlevet det -)

/Tutankhamon

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.