Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har i dag været en tur forbi ah thai massage i Korsør, nogen kender den måske men var nu første gang for mig.

Havde bestilt 30 minutter for lige at prøve stedet af og se om de virkelig også kan massere, og det kan de!

Alle de ømme punkter blev fundet og fik en tur og det kunne tydeligt mærkes, ikke bare en gang olie sjask og lidt tryghed hist og her som hos andre thai steder i samme landsdel.

Massøsen var en lille på alle måder kvinde der arbejdede for sagen med hænder, albuer og fødder også, så godt at jeg spurgte om det var muligt at det bliv en times massage i stedet for . det var det heldigvis ingen problemer i, massagen fortsatte på ubarmhjertig vis hvor hun flere gange undervejs spurgte om jeg var ok.

Ah thai massage er for mig et absolut godkendt GRØNT sted hvor man beholder underbukserne på, som man kan læse på spejlet.

Så værker kroppen og man ikke har noget imod en tur til Korsør er det helt klart turen værd og man føler virkelig at man har fået massage.

Fik et par visitkort til venner og kolleger men hvorfor nøjes med dem når jeg selv læser andres anmeldelser her på eroguide.

Forsat god dag herfra 😊

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.