Hop til indhold

Ann i Aalborg - dejligt

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har været på besøg hos Ann.

https://annoncelight.dk/showad/465787

Det var dejligt!

Retvisende billeder og en charmerende og fræk pige, som jeg kommer til at besøge igen.

Jeg fik hurtigt response på min henvendelse og modtog oplysninger om services og priser. Jeg spurgte om hun havde extra services.

Det har hun. Alt undtagen anal.

Hun startede med en omgang massage af min bagside. Der var ikke tale om hård massage, men jeg tror hun kunne gøre den hårdere hvis man efterspørger det.

Derefter fik jeg en fantastisk "kæletur" på inderlår og op over maven uden, at hun rørte pikken. Det var stærkt stimulerende. 😜. Lidt efter lidt kom kalorius også med i kæleriet og hun gled over i et fint blowjob inden hun kravlede længere op og satte sig op.

Hun stimulere mine brystvorter imens hun red og var virkelig smilende og indlevende.

Jeg legede med hendes store flotte naturlige bryster inden jeg trak hende ned over mig, hvorefter hun begyndte at tungekysse dybt og dejligt.

Bagefter tog jeg hende i doggy og igen var hun virkelig sød og medlevende og jeg endte med at skyde den af i hende. ☺️

Hun bliver her angiveligt to måneder.

/Silver

Skrevet
Silverback skrev, for 2 timer siden:

Hej

Det var dejligt!

Retvisende billeder og en charmerende og fræk pige, som jeg kommer til at besøge igen.

Jeg fik hurtigt response på min henvendelse og modtog oplysninger om services og priser. Jeg spurgte om hun havde extra services.

Hun startede med en omgang massage af min bagside. Der var ikke tale om hård massage, men jeg tror hun kunne gøre den hårdere hvis man efterspørger det.

Derefter fik jeg en fantastisk "kæletur" på inderlår og op over maven uden, at hun rørte pikken. Det var stærkt stimulerende. 😜. Lidt efter lidt kom kalorius også med i kæleriet og hun gled over i et fint blowjob inden hun kravlede længere op og satte sig op.

Hun stimulere mine brystvorter imens hun red og var virkelig smilende og indlevende.

Jeg legede med hendes store flotte naturlige bryster inden jeg trak hende ned over mig, hvorefter hun begyndte at tungekysse dybt og dejligt.

Bagefter tog jeg hende i doggy og igen var hun virkelig sød og medlevende og jeg endte med at skyde den af i hende. ☺️

/Silver

er det diskret sted

Silverback skrev, for 2 timer siden:

Hej

Det var dejligt!

/Silver

Var det et diskret sted

Skrevet
  • Author
Kent jyden skrev, for 54 minutter siden:

Var det et diskret sted

Forholdvis diskret. En stuelejlighed i en ejendom i Vestbyen.

Skrevet

Silverback skrev, for 5 timer siden:

Det lyder lækkert, men jeg kan ikke helt gennemskue, om det var med eller uden gummi.

Skrevet
  • Author
Schwartz Nielsen skrev, for 2 timer siden:

jeg kan ikke helt gennemskue, om det var med eller uden gummi.

Det var sgu uden. Jeg kan ikke dy mig når det tilbydes. 🫣

Skrevet
NewBear skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan er hendes kønsbehåring?

Den er der slet ikke ...😜

Skrevet

Hvor lang tid varede dit besøg? Og hvad måtte du “slippe” for fornøjelsen?

Tjon

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.