Nye tider 7142 Skrevet 31. Maj, 2014 (edited) Thai, one night stand - Middagsselskabets værtinde sørgede for, at jeg fik Thai fisse. I min snart 10 årig singleperiode har jeg sgu fået fisse hos mange forskellige piger og sådan set også på forskellige måder En episode fik mig godt nok til at måbe - og sådan set også ”lidt rådvild” - for det KOM ganske bag på dig - - for til denne middag havde jeg fandeme slet ikke fremmed fisse i mit mindset. Middagen foregår hos en tidligere rigtigt god kollega og hans thailandske kone som jeg jævnligt besøger - et par skønne dejlige mennesker at være sammen med, - nej nu ikke sextanker vel!!! For 5 - 6 år siden havde de Sølvbryllup, og festen/middagen blev holdt ude i byen i et lejet festlokale, og jeg var inviteret med (jeg var single). Som borddame fik jeg en thailandsk kvinde xxxx og jeg troede faktisk hun var en søster - eller andet familieskab, som var i Danmark - for at fejre værtsparret store dag. Gudskelov snakkede hun et særdeles godt engelsk, og bedre end mig. Hun var universitetsuddnnet og underviste i engelsk samt Thai-dancing (”svarer” til vores ballet)- det forklarede sikkert også hvorfor hun var så slank og spændstig, - at hun også havde født 4 børn - ”det nægtede jeg sgu at tro” - men hendes lille fotoalbum i hendes pengepung fortalte altså sandheden Hun fortalte, at hun var her på 3 måneders turistvisum og boede rundt hos forskellige thaifamilier (og det drejede sig absolut IKKE om prostitution) . Hun var skilt fra sin forsumpede og utro thaimand (de går også under navnet verdens værste ægtemænd), og ville gerne starte på et nyt liv i Danmark og med en dansk mand. Jeg lod som ingenting - var ”stone face” Østens befolkning er ikke så store og faktisk havde jeg altid foretrukket en ”helt almindelig EU standardiseret, CE mærket kvinde og i bekvem kyssehøjde og med begge ben solidt plantet på jorden” - det ved man sgu hvad er Hun var næppe meget mere 155cm - og det var alt for meget i retning af ”konfirmand tøse højde” - for lille til mig. Nu er der noget i skal forstå - i Thailand er forholdet 3k og kun 2m, dvs. de ”stjæler” hinandens mænd, og der er kvinder der aldrig FÅR sig en mand - og allerværst nogle der heller aldrig får børn - egentlig et ”spildt kvindeliv” og tragisk for dem selv Thaikvinders liv er generelt hjerteskærende hårdt , for oveni er det også et matriarkalsk samfund Og nu kommer så et paradoks: - men de er også gode til at hjælpe og støtte hinanden, samt også via deres enorme netværk, som også rækker ud på den øvrige klode, hvor de ihærdigt hjælper hinanden med at finde GODE udenlandske ægtemænd. Thaikvinder forstår om nogen at ”netværke” - - - og flirte og de flirter ekstremt når de kan ”lugte” ledige mænd, og de forstår at tage teten - faktisk sådan her - ”I will follow you - untill you love me”, Det var også det, - der er skete her, at en gruppe thai kvinder havde samlet sammen til billetter og sikkerhedsstillelse, og så gik jagten ellers ind på potentielle ordentlige danske singlemænd i hele deres netværk. Også på denne aften, - det var xxxx anden sidste dag i Danmark. Hun fortalte også, at hun havde boet sådan rundt hos flere forskellige danske mænd i kortere perioder (dvs. prøve mændene af - bredt forstået og i øjeblikket boede hun hos en på 72år - og jeg sagde: - jeg hvad fanden vil du med ham, han er jo allerede halvdød , han er kun interesseret i dig, så du kan pleje ham på hans gamle dage. Det skulle jeg måske ikke have sagt, for resten af aftenen var hun ekstremt flirtende og kærlig overfor mig Dvs hele tiden sætte sig hos mig - på mit ene lår og kærligt lægge den ene arm om min hals , det var faktisk lidt pinlig overfor alle de andre gæster, jeg skulle hele tiden sådan lidt diskret flytte mig rundt, men hele tiden ”I will follow you - untill you love” - og sætte sig kærligt hos mig. Jeg er også helt sikker på, at denne snedige thaiværtinde helt bevidst havde inviteret os begge med meget VELOVERVEJEDE bagtanker , for i al beskedenhed så kunne jeg nok bedre matche hendes universitetsuddannelse end ham den 72 årige, og så var det jo også i sidste øjeblik, - - det kommer her: Lidt over midnat sluttede festen, og gæsterne kørte hjem, undtagen mig, som - thaiværtinden gerne vil have kører hende og xxxx til deres lejlighed. Xxxx sidder på bagsædet og vi andre foran, - vel ankommet til deres hoveddør, - står thaiværtinden ud og siger : - nu kører I hjem til dig og sover, - og hun bruger P-piller så der sker ikke noget!!! - og bang sagde bildøren, og så gik hun ellers i raske skridt hen mod gadedøren - ind - og forsvandt opad trappen. (xxxx forstod ikke dansk) - som den naturligste ting i verden blev xxxx bare siddende på bagsædet Og her sad jeg så fuldstændig snigløbet bagfra og måbende - for det kom fandeme bag på mig. Der var ikke andet at gøre end køre hjem til mig, - jeg var stadig overrumplet - så der var jo gæsteværelset til hende. Skæbnen vil have at oliefyret var stoppet og der var pissekoldt i huset, så hun syntes vi skulle finde en ekstra dyne og sove i min dobbeltseng. I en alder af 54 år var hun den første thaikvinde jeg gik i seng med - elskede med - og havde fed sex med - og sov sammen med til næste dag over middag Denne lille 46 årige smækkerlækre , voksne - forstandige - erfarne - sexlystige - trængende thaikvinde fik virkelig med hendes ihærdige målrettede flirt først på aftenen - og senere hen sidst på natten ”knækket min forstokkede holdning til bekvem kyssehøjde” - og det er jeg denne brave ihærdige thaikvinde så evig taknemmelig for, - hun må da have opfattet mig som ualmindelig ”døvblind” og sløv i optrækket. Det er også derfor jeg siden dengang, jævnligt kommer på Thai Corner på Istedgade, -- - og købe Thaifisse - NEEEEEEEEJ - men der kommer da ind imellem gode henvendelser fra skilte og ledige thai kvinder- - - - - Det er vel unødvendigt, at fortælle - at det vakte nogen opmærksomhed - at vi var bordherre/borddame, alle de andre middagsgæster var hovedsageligt danskere og nogle enkelte Thaier. Alle ægteparrene var selvfølgelig forsynet med ”lykkelige og tro ægtemænd”, de fandt selvfølgelig hurtigt ud hvad værtinden havde gang i, - og efterhånden som aftenen skred frem, fornemmede jeg også - at de nok også håbede på vi fandt sammen. Kvinderne vist lidt misundelige på denne smukke slanke thaikvinde med hendes ryglange sorte hår -og så var der hanhundene - ”de lykkelige og tro ægtemænd”!! - de var ”grønne i hoved” af jalousi afmagt skinsyge og liderlige De kiggede ud af øjenkrogende og ”gennemlyste” hendes stramme bluse og jeans, og forestillede sig, - som sandt jo var: - 2 herre håndfulde med en lille dejlig fast barm, dejlige små velformede thai lår, lille talje som jeg nææææsten kunne holde om med 2 hænder, lille glathåret sort fisse - små skamlæber og ikke mindst en lille stram, fugtigt og varm skede, - - og den nat havde jeg virkelig lyst til at blive far, at jeg havde besvangret hende med min sperm - der er et eller andet meget skønt dyrisk over at være dobbelt så stor som sit hundyr - og så tilmed en skøn Thai. Den aften og nat fik hun virkelig flyttet mine grænser nogle kilometer, - - - for manglende højde ”kompenseres i en lille stram fisse” - nej bare en joke - sådan må ingen kvinder sammenlignes - alle kvinder er unikke på hver deres personlige måde Så drenge derude, - hvad var det egentlig jeg blev udsat for den aften og nat : : : - det var skøn flirt med en kærlig thai kvinde og det var ægte, intim, kropsnær, dybfølt, sanselig elskov og erotik med dybe tungekys og et vidunderligt samleje, ligge i ske, flette lår osv osv. og UDEN GUMMI Det er vist det I kalder GFE som i skal købe dyrt - for så slet ikke at snakke om en hel nat - hvad kan det dog ikke løbe op i - og det I får er stadig kun ”forloren hare” på købt tid , - - ja undskyld at jeg martrer (piner) jer lidt, f.eks jer ”lykkelige ægtemænd” - bliv skilt for .helvede og få jer et LIV Vores møde kom alt for sent, - kærester det bliver man IKKE på en enkelt nat; men måske hen ad vejen. Og næste dag kørte jeg hende til lufthavnen og hun rejste desværre skuffet og slukøret tilbage til Bangkok . Vi havde udvekslet tlf.nr - email og snakkede jævnligt sammen i tlf. og skrev sammen pr. mail. Det ebbede desværre ud hen ad vejen sandsynligvis fordi det kom for brat for mig, - desværre . Hun kom tilbage til DK for et par år siden og er nu gift med en dansk mand - og det glæder mig på hendes vegne - og det mener jeg, - for det har hun FORTJENT denne brave og forstandige Thai kvinde i en kvindes bedste alder. - nå men sådan kan man sommetider i sit liv få gode tilbud - men på et forkert tidspunkt!!!!! Det er lørdag aften - dejlig varmt - længe lyst - jeg er single - løn på konto - Istedgade er mit hjem nr 2 - så jeg starter i aften i Thai Corner - og måske videre til Club 18. - - og lige for resten - jeg bruger aldrig penge på købefisse - dertil kommer jeg aldrig - men gerne penge på noget helt andet til pigerne. Kan I have en rigtigt god weekend Mange hilsner Nyder livet Redigeret 31. Maj, 2014 af Nyder livet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spee_dy 2 Skrevet 31. Maj, 2014 Fuck!!En skøn beretningGlæder mig til, at høre om dig igen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 31. Maj, 2014 (edited) ......og i øjeblikket boede hun hos en på 72år - og jeg sagde: - jeg hvad fanden vil du med ham...... Ja, sådan en ung og uerfaren grønskolling. Han ville blive afvist på St. Kødlyst grundet sin unge alder. Men tusind tak for din livsbekræftende beretning. Jeg læste den med glæde. Du lever sandelig op til dit nick. Den bringer også visse glade/sørgmodige minder frem om min tid på Grønland i Hans Majestæts tjeneste. Der var her den lille eskimopige, der ................ Na, schwam darüber Qujanaq Redigeret 31. Maj, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 2. Juni, 2014 (edited) Ja, sådan en ung og uerfaren grønskolling. Han ville blive afvist på St. Kødlyst grundet sin unge alder. Men tusind tak for din livsbekræftende beretning. Jeg læste den med glæde. Du lever sandelig op til dit nick. Den bringer også visse glade/sørgmodige minder frem om min tid på Grønland i Hans Majestæts tjeneste. Der var her den lille eskimopige, der ................ Na, schwam darüber Qujanaq Kære BX - jeg har tænkt lidt på dette: Hans /1972(tronskifte)/Hendes - nu har jeg også ved at læse nogle af dine indlæg - så var der det - og så noget andet - osv - og så har jeg mht talrækken lært "at trække sammen og lægge fra" - og hvis det er "Hans" er så er du mellem 65 og 99 - right ? - og måske er grønskollingen din egen søn - eller hvis "Hendes" - så er du 25 - 65 - min fornemmelse er at du er 55 år Du skal naturligvis IKKE svare - det kunne jo være at ægtekvinden derhjemme kiggede med lige i dag ;) - - du er selvfølgelig stadig det store mandfolk så du kan tåle min drillepind --------------------------- Den bringer også visse glade/sørgmodige minder frem om min tid på Grønland i Hans Majestæts tjeneste. Der var her den lille eskimopige, der ................ Na, schwam darüber - lad os få en beretning - du - det er jo i detaljen det slibrige ligger - du ved ;Mange hilsner Nyder livet - for resten hvornår er det din kones fødselsdag? - så vil jeg lige sende hende en SMS - - og hvor gammel denne gang Redigeret 2. Juni, 2014 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Juni, 2014 Kære BX - jeg har tænkt lidt på dette: Hans /1972(tronskifte)/Hendes - nu har jeg også ved at læse nogle af dine indlæg - så var der det - og så noget andet - osv - og så har jeg mht talrækken lært "at trække sammen og lægge fra" - og hvis det er "Hans" er så er du mellem 65 og 99 - right ? - og måske er grønskollingen din egen søn - eller hvis "Hendes" - så er du 25 - 65 - min fornemmelse er at du er 55 år Du skal naturligvis IKKE svare - det kunne jo være at ægtekvinden derhjemme kiggede med lige i dag ;) - - du er selvfølgelig stadig det store mandfolk så du kan tåle min drillepind --------------------------- Den bringer også visse glade/sørgmodige minder frem om min tid på Grønland i Hans Majestæts tjeneste. Der var her den lille eskimopige, der ................ Na, schwam darüber - lad os få en beretning - du - det er jo i detaljen det slibrige ligger - du ved ;Mange hilsner Nyder livet - for resten hvornår er det din kones fødselsdag? - så vil jeg lige sende hende en SMS - - og hvor gammel denne gang : Jeg taler naturligvis om Frederik VIII Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg