Hop til indhold

Daniela i Randers full service - følte mig helt ung igen

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Daniela i Randers i dag, og kan sige god for hende, billeder og alder passer, jeg synes faktisk at hun er smukkere i virkeligheden. Hun er definitionen af en ung pige hvor alt sidder perfekt på hende, en pige man kun kunne drømme om i sine unge dage

Hun er rigtig sød og jeg følte mig godt tilpas med hende. Jeg vil se om jeg kan skabe lidt skillinger sammen, så vil jeg besøge hende igen

Jeg er noget ældre end hende, men kommer derfra med en følelse af at blevet ung igen.

Tak for besøget Daniela

Skrevet
Alladdin skrev, den 27.8.2026 at 12:09:

Jeg besøgte Daniela i Randers i dag, og kan sige god for hende, billeder og alder passer, jeg synes faktisk at hun er smukkere i virkeligheden. Hun er definitionen af en ung pige hvor alt sidder perfekt på hende, en pige man kun kunne drømme om i sine unge dage

Hun er rigtig sød og jeg følte mig godt tilpas med hende. Jeg vil se om jeg kan skabe lidt skillinger sammen, så vil jeg besøge hende igen

Jeg er noget ældre end hende, men kommer derfra med en følelse af at blevet ung igen.

Tak for besøget Daniela

Er det med eller uden gummi

Skrevet
pløkker skrev, for 3 timer siden:

Er det med eller uden gummi

“Sex is always with condom” skriver hun, men ved godt, at det sommetider ikke er hele sandheden…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.