Hop til indhold

Maysa i Kolding . en åbenbaring af seksuel nydelse og intimitet

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/361305

Efter at have læst flere rigtig gode anmeldelser om den smukke Thai Maysa, ønskede jeg ved selvsyn at besøge hende og mærke den nærværende intimitet flere havde beskrevet, når de beskrev Maysa.

Jeg vægter selv intim elskov a la GFE - med kys og kærlig berøring. En beskrivelse flere fremhævede om Maysa.

Jeg sendte en SMS - hvori jeg beskrev mig selv og mine og forventninger til besøget. Og hurtigt herefter fik jeg et positivt, imødekommende og venligt svar fra Maysa.

Der blev aftalt 60 minutters fuld pakke - med indledende fælles bad.

Som ofte når man mødes første gang sker det med lige dele nervøsitet, spænding og opstemt forventning. Kunne hun nu leve op til alle de rosende beskrivelser af hendes formåen. Smag og behag er som bekendt meget individuelt.

Jeg skrev som aftalt til hende, da jeg ankom til adressen - hun befalede mig at gå ind af hoveddøren og op ad trappen til stuelejligheden. Og hvad stod der og tog imod en - den skønneste unge Thai kvinde - med et stort smil i både mund og øjne. Man smeltede med det samme. Hvor var hun på alle måder smuk, sensuel og oprigtig imødekommende. Hun bekræftede mine ønsker og bad mig smide tøjet - gav mig et stort badehåndklæde og førte mig ud på badeværelse. Brusevandet blev tempereret og hun begyndte at sæbe mig ind. På ryg, mave, arme og ben - og naturligvis de ædlere dele. Jeg gengældte – og sæbede hendes smukke petitte krop ind, og koncentrere mig specielt om hendes nydelige naturlige bryster - samt elskovsgrotten mellem hendes ben. 

Jeg vendte hende om og gav hendes velformede bagdel en omgang - mit lem stod stift og klart og pressede sig mod Maysa skød og hun tog omkring min pik og masserede den blidt og følsomt mens hun gik i knæ og suttede kærligt og GFE følsomt, mens hun kiggede på mig med de skønneste øjne som så ud til at spørge “kan du lide det, jeg gør ved dig?” - ja er du sindssyg - man var allerede solgt! En varm fornemmelse bredte sig i hele kroppen.

Vi tørrede os - og i mit sind forestillede jeg mig allerede, hvordan jeg om lidt skulle trænge dybt op i hende og vi skulle elske som et par rigtige kærester (selvom jeg jo udmærket ved det er et spil på aftalte vilkår).

Det tog nu ikke forventningens glæde fra mig. Maysa trak mig ind til sig og vi udvekslede de mest intime tungekys man svært kan forestille mig, når man er sammen med en GP. Men hun forstod at sætte gang i hormonerne. Dybt omslynget og med mit stive lem presset mod hendes våde skød - uden dog at overskride de aftalte grænser.

Vi lagde os begge på sengen - jeg lå med spredte ben og ventede på næste akt - så tog hun blidt på pikken og langsomt slikkede hun kugler og skaft og tog den næsten til roden - alt foregik med en sensuel indlevelse, mens hun smilede til mig med de skønneste fortryllende øjne. Det bedste jeg havde oplevet med en skøn GP.

Hun spurgte nu blidt hvad jeg foretrak - sæt dig på min pik og giv mig en blid ridetur. Gummiet blev monteret og hun satte sig over skrævs på mig. Langsomt gled min pik ind i den strammeste lille elskovsspække - og snart brugte hun underlivet til at massere mit lem, mens jeg masserede og kyssede hendes dejlige naturlige bryster. Jeg lukkede læberne omkring hendes stive vorter og skiftevis slikkede og masserede jeg disse.

Vi skiftede stilling og jeg lagde mig på hendes villige krop - spredte hendes ben og trængte op i hendes våde elskovs grotte - med blide stød fortsatte vi akten - vi kiggede dybt i hinandens øjne og udvekslede hede kys - indtil ”elastikken sprang”. Det var en himmelsk oplevelse.

Og igen - selvom det er et aftalt spil - I know - så var det en super oplevelse. Vi sluttede med en gang pillow talk - om det der netop var sket. Hun var stadig smilende, mild og fyldt af ømhed - her var ingen forlegenhed, men åben og ærlig snak. Min tid var udløbet og jeg iklædte mig tøjet - vi tog afsked - og igen mødtes vore læber i en sidste hed afsked - skulle vi ikke mødes igen - jo da - selvfølgelig skulle vi det - og to dage senere, hvor sexlysten igen tog over - hilste vi igen på hinanden. Samme seance - ligeså stor intimitet og indlevelse. Her fik jeg dog også lejlighed til at nærstudere hendes mere intime dele – jeg skilte hendes skamlæber og lod tungen glide rundt omkring klitoris – og kysse / slikke hendes våde underliv. Imens voksede mit lem til fuld styrke. Jeg havde aldrig været mere klar.

Maysa får den bedste anbefaling fra mig - en helt igennem dejlig GP, der bare leverer varen. Smuk og følsom - og med hjertet på rette sted. 

Man går glad derfra - og lever videre på oplevelsen!

NB jeg syntes hun er meget smukkere i virkeligheden end billederne på AL giver indtryk af.

Skrevet

Link virker ikke er hun væk eller er det kun aktiv når hun er på

Skrevet

Kun aktivt når hun arbejder. Det er også sådan de gange hun har været i Odense.

Faktisk vil jeg anbefale at man gemmer hendes nummer hvis lysten skulle melde sig, for jeg har oplevet annoncen været taget ned i flere dage selvom hun var aktiv. Måske har hun rigeligt med kunder.

Redigeret af Big3lover

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.