Hop til indhold

ELENA, Frederiksberg ! Smuk numse og bedste bj

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes denne skønhed fortjener en lille omtale af mig her på siden efter en fantastisk oplevelse i går !!

ELENA

Jeg besøgte Elena i går, og det var en virkelig virkelig god oplevelse. Hun er præcis som på billederne, smuk, feminin og meget velplejet. Fra det øjeblik jeg kom ind, var hun sød, afslappet og imødekommende, og der var en rigtig god kemi.

Hun er nærværende og naturlig og får én til at føle sig godt tilpas uden at noget virker mekanisk eller forhastet. Hun har en dejlig energi og en meget sensuel og kærlig måde at være på. Hun er exceptionel med hendes mundtlig præstation ! Hun sutter pik som en drøm , langsom og vådt først , hun legede med tungen mens hun havde hele min ret tyk og stor pik i hendes mund. Så gav hun sig til at sutte som en malkemaskine mens hun kiggede mig i øjnene . Virkelig lækkert ! Jeg mundkneppet hende og var lige ved at komme men stoppede og vendt hende om så jeg kunne gennemdyrke hendes perfekt vidunderlig numse. Sex delen var virkelig godt og jeg kom så stærk ! Derefter noget pillowtalk, hun er sød og spændende

Alt var rent, diskret og behageligt, og oplevelsen levede fuldt ud op til annoncen. Jeg gik derfra med et stort smil og kommer helt sikkert igen.

Kan varmt anbefales ❤️

Skrevet

Sounds great! Thanks for the tip! I presume the boobs are silicone?

Skrevet
Rareg skrev, for 1 time siden:

Sounds great! Thanks for the tip! I presume the boobs are silicone?

No doubt about that.

Skrevet

Hendes annonce nævner ikke noget om analsex. Jeg antager det er det som hun henviser til med orderne "gennemdyrke hendes numse"

Skrevet
Liverpool skrev, 1 time siden:

Hendes annonce nævner ikke noget om analsex.

Ikke direkte analsex, men der står nu:

I don’t do : anal,

😊

Skrevet

Hun er desværre rejst og forventede hun at komme tilbage i November 😔

FORTE skrev, den 26.8.2026 at 14:24:

Jeg synes denne skønhed fortjener en lille omtale af mig her på siden efter en fantastisk oplevelse i går !!

ELENA

Jeg besøgte Elena i går, og det var en virkelig virkelig god oplevelse. Hun er præcis som på billederne, smuk, feminin og meget velplejet. Fra det øjeblik jeg kom ind, var hun sød, afslappet og imødekommende, og der var en rigtig god kemi.

Hun er nærværende og naturlig og får én til at føle sig godt tilpas uden at noget virker mekanisk eller forhastet. Hun har en dejlig energi og en meget sensuel og kærlig måde at være på. Hun er exceptionel med hendes mundtlig præstation ! Hun sutter pik som en drøm , langsom og vådt først , hun legede med tungen mens hun havde hele min ret tyk og stor pik i hendes mund. Så gav hun sig til at sutte som en malkemaskine mens hun kiggede mig i øjnene . Virkelig lækkert ! Jeg mundkneppet hende og var lige ved at komme men stoppede og vendt hende om så jeg kunne gennemdyrke hendes perfekt vidunderlig numse. Sex delen var virkelig godt og jeg kom så stærk ! Derefter noget pillowtalk, hun er sød og spændende

Alt var rent, diskret og behageligt, og oplevelsen levede fuldt ud op til annoncen. Jeg gik derfra med et stort smil og kommer helt sikkert igen.

Kan varmt anbefales ❤️

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.