Hop til indhold

Tak til alle jer skønne mænd! 🩷

Featured Replies

Skrevet

Vil egentlig bare sende en kæmpe tak til alle jer skønne mænd der har taget så godt imod mig her i branchen 🩷

Nu har jeg jo været i gang i et år. Havde min første kunde 21/8 2025, du ved hvem du er og tusind tak for at give mig en rigtig godt start ind i branchen 😘

Det hele startede jo herinde med en nysgerrig forspørgsel og der mon var interesse for en kvinde som mig i denne branche - og det var der bestemt 😄et første møde blev hurtigt arrangeret, og derefter tog det hurtigt fart takket være nogle søde og gode anmeldelser 🙏☺️

jeg afslører vist ikke nogen hemmelig ved at sige at jeg har haft en del kunder i det år og 99% af jer har været søde, respektfulde, frække og selvfølgelig gavmilde ved mig. Tak for det 🩷 det er jeg ærligt talt lidt overrasket over når man tænker på omdømmet af branchen. Men det er jo fantastisk at der er så mange søde mænd.

I har fået mig til virkelig at elske hvad jeg laver, med alle de gode og frække oplevelser.

de fleste havde nok ikke troet det, men jeg er faktisk ret introvert og lidt genert 🤣 men dette erhverv har lært mig at møde nye mennesker og være åben og fri 🥳😘 så det er jo også en kæmpe personlig udvikling for mig.

I har også lært mig at elske min krop meget mere 🩷 da jeg kom ind i branchen var jeg i tvivl om nogle gad at give penge for sex med en der har en morkrop. Men I har lært mig at mange mænd faktisk forguder og foretrækker netop denne krop og dermed er jeg selv blevet gladere for den 🩷

Jeg har ikke tænkt mig at stoppe foreløbig, så jeg satser på mange flere fantastiske og frække oplevelser med jer 🤤😜

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Sikke en sød besked 🥰

Glæder mig til at møde dig på torsdag 😍🔥😈

Skrevet

Du har en skøn krop, og virkelig også en fantastisk personlighed. Og smukke øjne.

Dejligt at jeg sådan måtte kigge forbi lidt uden for nummer på en travl dag, og fantastisk at du havde så meget overskud til alle os der gerne ville være sammen med dig.

Håber du får et brag af et gangbang.

Skrevet

Med din store personlighed. Er der ikke noget at sige til vi nyder dig, du har en super lækker mor krop. Og mig har du ihvertfald givet nogle store oplevelser. Tak for det

Skrevet

Det da mig der skal takke dig for at træde ind i denne verden, vores aftaler har altid været en stor fornøjelse 🥰 og ser frem til mange flere😉

Skrevet
Pink Peach skrev, for 1 time siden:

I har også lært mig at elske min krop meget mere 🩷 da jeg kom ind i branchen var jeg i tvivl om nogle gad at give penge for sex med en der har en morkrop. Men I har lært mig at mange mænd faktisk forguder og foretrækker netop denne krop og dermed er jeg selv blevet gladere for den 🩷

Faktisk er flere/mange glædespiger lige så begejstret for en farkrop fremfor et rent skelet

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, 1 time siden:

Du har en skøn krop, og virkelig også en fantastisk personlighed. Og smukke øjne.

Dejligt at jeg sådan måtte kigge forbi lidt uden for nummer på en travl dag, og fantastisk at du havde så meget overskud til alle os der gerne ville være sammen med dig.

Håber du får et brag af et gangbang.

Havde forventet en særskilt anmeldelse så jeg ku læse om om jeg havde vasket min røv godt nok 🤣 er det jeg husker mest fra dine andre anmeldelser 🤣

Skrevet
Pink Peach skrev, for 7 minutter siden:

Havde forventet en særskilt anmeldelse så jeg ku læse om om jeg havde vasket min røv godt nok 🤣 er det jeg husker mest fra dine andre anmeldelser 🤣

Den kommer når det hele har bundfældet sig. Jeg er jo stadig lidt bims i bøtten efter endelig at have mødt dig. Men jo, du havde da gjort fint rent før der kom gæster.

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Den kommer når det hele har bundfældet sig. Jeg er jo stadig lidt bims i bøtten efter endelig at have mødt dig. Men jo, du havde da gjort fint rent før der kom gæster.

Det ser jeg frem til 😁 og tak for besøget 😘 selvom du tog røven på mig, i mere end en forstand. 😆😜

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Slowman skrev, for 9 minutter siden:

Man føler sig sgu lidt udenfor her🤣😇

Få din egen købeflirt mulle 😉

(Håber du forstår referencen, ellers er der lektier i den danske filmskat 🤣)

Skrevet
  • Author
Slowman skrev, for 16 minutter siden:

Man føler sig sgu lidt udenfor her🤣😇

Sorry 😘

Skrevet
  • Author
QwwQ2 skrev, for 7 minutter siden:

@Pink Peach har du planer om at besøge Aalborg på et tidspunkt? 🙂

Desværre ikke.

Jeg håber på at kunne afholde GB i Jylland på et tidspunkt. Arbejder på sagen med noget børnepasning 😄

Men Aalborg eller vagter derovre bliver nok umuligt.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 20 minutter siden:

Desværre ikke.

Jeg håber på at kunne afholde GB i Jylland på et tidspunkt. Arbejder på sagen med noget børnepasning 😄

Men Aalborg eller vagter derovre bliver nok umuligt.

Æv! Er til 1:1 møder. Måske det bliver muligt længere nede i Jylland?

Skrevet
  • Author

Der bliver nok tid til 1-2 enkelt møder i forbindelse med gb, men jeg kan ikke sige noget med sikkerhed endnu. Skal først have børnepasning 😄

Skrevet
  • Author
Fuckboy69 skrev, for 27 minutter siden:

Hej har du et link så man kan se dig ??

Jeg er ikke helt sikker på jeg må linke til mig selv eller om det bliver betragtet som reklame 🤣

Men du er velkommen til at skrive en besked så sender jeg det der ;)

Skrevet

Tak for dit indlæg, dejligt at høre du er blevet behandlet godt som du helt klart fortjerner.😘

Skønt at høre du også er klar på at fortsætte, selvom vores tid desværre nok er slut, ikke fordi jeg ikke er klar, men den måde jeg nu ønsker møderne på jo nok desværre er en udfordring.😇🤫

Men den tid vi havde sammen, var pisse hyggelig, lækkert og skønt, du var super sød og dejlig at være sammen med, kan slet ikke genkende den generthed du selv beskriver, tværtimod.🤪 og din morkrop/mave fejler absolut intet, skønt med naturlig lækkerhed.😘

Men som jeg tidligere har skrevet, kommer muligheden og lysten pludselig en dag, så skal du bare skrive.🥰

Skrevet

Blev helt varm om hjertet og måtte smile da jeg læste din besked. Det er jo sjældent at der laves en reverse tak fra jer piger derude og sikke en da fra dig. Jeg har desværre aldrig truffet dig…. Endnu …. Men håber at vores veje krydses en dag for du giver varme i kinderne når jeg læser dine opslag ;0). Tak for dig i denne verden og fordi du holder fast i at være dig.

Kram ;0)

Redigeret af SirCumaLot

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 timer siden:

Jeg har ikke tænkt mig at stoppe foreløbig, så jeg satser på mange flere fantastiske og frække oplevelser med jer 🤤😜

Ser frem til den 22/9 kl. 1330 🥰

Skrevet

Dejlig at høre ny pige får en god start. Kender godt til det med selvtillid stiger i denne branche. Selv var jeg i mange år mix skift af erotik butte til frodig. Så kom der kæmpe vægttab, løs hud, og operationer for at fjerne huden. Mange mænd, ser ikke det vi ser i spejlet. Og det er skøn at lære at elske sin naturlig krop.

Lide som vi piger er forskellige i højde, farve og former er der forskellige smag hos vores gæster og det er skøn ❤️

Skrevet
  • Author
BareMig&OsTo skrev, for 52 minutter siden:

Tak for dit indlæg, dejligt at høre du er blevet behandlet godt som du helt klart fortjerner.😘

Skønt at høre du også er klar på at fortsætte, selvom vores tid desværre nok er slut, ikke fordi jeg ikke er klar, men den måde jeg nu ønsker møderne på jo nok desværre er en udfordring.😇🤫

Men den tid vi havde sammen, var pisse hyggelig, lækkert og skønt, du var super sød og dejlig at være sammen med, kan slet ikke genkende den generthed du selv beskriver, tværtimod.🤪 og din morkrop/mave fejler absolut intet, skønt med naturlig lækkerhed.😘

Men som jeg tidligere har skrevet, kommer muligheden og lysten pludselig en dag, så skal du bare skrive.🥰

Forhåbentlig ikke slut. Men der går nok 1-2 år. Så må vi se om jeg stadig falder i din interesse til den tid 😜😘

Jeg håber i hvert fald meget at det bliver en mulighed igen 🩷

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.