Hop til indhold

Chloe Vojens Dreams

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der har besÞgt Chloe hos Vojens Dreams for nyligt? (GÞr sig vist ogsÄ andre steder).

Er billederne retvisende? I sÄ fald guddommelig flot krop!

StÄr ansigtet i sÄ fald mÄl med kroppen?

Hun har vagt i Vojens om et par uger, og overvejer hende eller deres ‘debuterende Anna’.

HÄber nogle kan vÊre behjÊlpelige med et par anbefalinger - eller det modsatte - ift. Chloe.

Skrevet

Jeg har siddet med Chloe pÄ PG, da det var pÄ Frederiksberg, det var min Aller fÞrste vagt i branchen.

Stoppede dog kort tid efter, men kan sige hvis det er samme Chloe som Jeg kender(svenske Chloe) da det er hendes billeder, som hun ogsÄ brugte dengang.

SĂ„ er hun gudesmuk ! ⭐ og rigtig sĂžd !

Skrevet
MissMelanie skrev, for 2 timer siden:

Chloe som Jeg kender(svenske Chloe)

norske - men ellers ja, og hun kommer stadig lejlighedsvis pÄ PG

Redigeret af kĂžb dansk

Skrevet

Hun er absolut smuk, og virkelig dejlig. Det eneste minus er at hun ikke kysser.

Jeg skal bestemt ogsÄ besÞge hende d.11/9 alt er planlagt

GlĂŠder mig for vildt til gensyn

Skrevet
SĂžnderjyde1 skrev, for 12 timer siden:

Hun er absolut smuk, og virkelig dejlig. Det eneste minus er at hun ikke kysser.

Jeg skal bestemt ogsÄ besÞge hende d.11/9 alt er planlagt

GlĂŠder mig for vildt til gensyn

Skulle ogsĂ„ besĂžk henne 11/9, men fĂ„tt beskjed at hun har avlyst denne dagen ved Vojen Dreams â˜č

Skrevet
martin4me skrev, for 19 timer siden:

Skulle ogsĂ„ besĂžk henne 11/9, men fĂ„tt beskjed at hun har avlyst denne dagen ved Vojen Dreams â˜č

Det hÄber jeg da ikke, hun stÄr da pÄ vagtplanen. Og jeg har lige aftalt fri med mit arbejde i dag..

Skrevet
SĂžnderjyde1 skrev, for 27 minutter siden:

Det hÄber jeg da ikke, hun stÄr da pÄ vagtplanen. Og jeg har lige aftalt fri med mit arbejde i dag..

Ja hun stĂ„r fortsatt pĂ„ vagtplanen, men fĂ„tt en melding fra Vojen Dreams at hun har avlyst denne dagen....men ja merkelig at hun stĂ„r der fortsatt pĂ„ vagtplanen đŸ€”

Skrevet
martin4me skrev, for 19 timer siden:

Ja hun stĂ„r fortsatt pĂ„ vagtplanen, men fĂ„tt en melding fra Vojen Dreams at hun har avlyst denne dagen....men ja merkelig at hun stĂ„r der fortsatt pĂ„ vagtplanen đŸ€”

Ja det virker lidt mĂŠrkeligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.