Hop til indhold

Chloe Vojens Dreams

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen, der har besøgt Chloe hos Vojens Dreams for nyligt? (Gør sig vist også andre steder).

Er billederne retvisende? I så fald guddommelig flot krop!

Står ansigtet i så fald mål med kroppen?

Hun har vagt i Vojens om et par uger, og overvejer hende eller deres ‘debuterende Anna’.

Håber nogle kan være behjælpelige med et par anbefalinger - eller det modsatte - ift. Chloe.

Skrevet

Jeg har siddet med Chloe på PG, da det var på Frederiksberg, det var min Aller første vagt i branchen.

Stoppede dog kort tid efter, men kan sige hvis det er samme Chloe som Jeg kender(svenske Chloe) da det er hendes billeder, som hun også brugte dengang.

Så er hun gudesmuk ! ️ og rigtig sød !

Skrevet
MissMelanie skrev, for 2 timer siden:

Chloe som Jeg kender(svenske Chloe)

norske - men ellers ja, og hun kommer stadig lejlighedsvis på PG

Redigeret af køb dansk

Skrevet

Hun er absolut smuk, og virkelig dejlig. Det eneste minus er at hun ikke kysser.

Jeg skal bestemt også besøge hende d.11/9 alt er planlagt

Glæder mig for vildt til gensyn

Skrevet
Sønderjyde1 skrev, for 12 timer siden:

Hun er absolut smuk, og virkelig dejlig. Det eneste minus er at hun ikke kysser.

Jeg skal bestemt også besøge hende d.11/9 alt er planlagt

Glæder mig for vildt til gensyn

Skulle også besøk henne 11/9, men fått beskjed at hun har avlyst denne dagen ved Vojen Dreams ☹️

Skrevet
martin4me skrev, for 19 timer siden:

Skulle også besøk henne 11/9, men fått beskjed at hun har avlyst denne dagen ved Vojen Dreams ☹️

Det håber jeg da ikke, hun står da på vagtplanen. Og jeg har lige aftalt fri med mit arbejde i dag..

Skrevet
Sønderjyde1 skrev, for 27 minutter siden:

Det håber jeg da ikke, hun står da på vagtplanen. Og jeg har lige aftalt fri med mit arbejde i dag..

Ja hun står fortsatt på vagtplanen, men fått en melding fra Vojen Dreams at hun har avlyst denne dagen....men ja merkelig at hun står der fortsatt på vagtplanen 🤔

Skrevet
martin4me skrev, for 19 timer siden:

Ja hun står fortsatt på vagtplanen, men fått en melding fra Vojen Dreams at hun har avlyst denne dagen....men ja merkelig at hun står der fortsatt på vagtplanen 🤔

Ja det virker lidt mærkeligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.