Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/464252

Var i området og fik en aftale med hende her.

Hun er en yngre kvinde (anslår under 30 år) 152-155 høj med ægte små patter og en dejlig rund numse. Sådan robust bygget, ikke en der går i stykker af at få en gang voksen pik.

Skal nok advare at om at hun har meget skæve tænder, men det til trods havde hun noget hvalpet og cute over sig. Men altså ingen skønhed.

Hendes humør og energiniveau var på rent duracell i overgear. Sjældent har jeg da oplevet noget ligende.

Men Duracell kanin eller ej - hun sugede som en Nilfisk da hun suttede pik. Hun tog den virkelig dybt med alt hvad dertil hører af savl og spyt og kvælnings lyde. Det var godkendt. Efter den omgang var tiden desværre løbet lidt, så jeg nåede ikke at smage på hendes fisse. Skal siges at hun arbejder i et værelse med god spejldækning bag sengen og ved siden af. Så jeg valgte at tage hende bagfra foran det første spejl. Og hun stønnede og hulkede sig igennem et overraskende godt knald hvor jeg fik lov til at hamre igennem så sengen var ved at bryde sammen hehe.

Hun skal besøges igen og jeg håber på at hun med tiden vil lade mig få adgang til den lækre numse også.

Redigeret af Brunfilla

Skrevet
  • Author
Kongepik skrev, for 8 minutter siden:

Er hun helt glatbarberet ?

Det forekom mig men jeg var presset på tid og hun gik til den med piksutteriet så nåede ikke at få set nærmere på herlighederne. Næste gang vil jeg aftale en time og et par skud.

Skrevet
Brunfilla skrev, for 10 timer siden:

152-155 høj med ægte små patter og en dejlig rund numse. Sådan robust bygget

Altså, ikke hende på billederne??

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.