Hop til indhold

Trekant i Vejle med Alis og Laura eller Alis og Gina?

Featured Replies

Skrevet

I can see that the advertisement you posted contains links to reviews about her threesomes.

Skrevet

Jeg har haft trekant med elena og gina som ikke er nævnt her, men elena er super smuk og sød, alis har jeg mødt alene, lille sød nips, har desværre endnu ikke mødt laura, så jeg ville sige alis og elena

Skrevet

Alle tre piger ser super lækre ud. Jeg tror, at enhver kombination af de tre ville være sjov ;)

Jeg har aldrig kneppet nogen af dem, fordi de alle kun knepper med gummi, og jeg gør ikke gummi.

Men hvis jeg skulle besøge dem og skulle vælge 2 ud af 3, så ville det være Alis (fordi hun ser mest petite ud) og Gina med de piercede bryster.

Skrevet
gangbangmand skrev, for 16 timer siden:

Alle tre piger ser super lækre ud. Jeg tror, at enhver kombination af de tre ville være sjov ;)

Jeg har aldrig kneppet nogen af dem, fordi de alle kun knepper med gummi, og jeg gør ikke gummi.

Men hvis jeg skulle besøge dem og skulle vælge 2 ud af 3, så ville det være Alis (fordi hun ser mest petite ud) og Gina med de piercede bryster.

Når de har sex med flere mænd dagligt, er en gummidut en nødvendighed. Generer også mig ret meget, men hellere en gummidut end få en eller anden sygdom.

Redigeret af erwin c

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.