Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Mig bekendt har de ikke nogen annoncer men er på google maps, og jeg hørte om man kunne få en massage til fødder og ben som de reklamere med og det kunne jeg.

Op på briksen jeg beholdt boxer og poloen og så gik hun i gang, ganske fin massage og hun spurgte om jeg ville have boxer og trøje af for at kunne massere op uden der kom olie på tøj. Det var fint stadig god massage og jeg havde ikke lagt op til mere.

Jeg lå på maven med hænder over hovedet, som stak lidt ud over briksen.

Hun gav så skuldrene en tur og igen ganske god massage og mine fingre på den ene hånd rørte ligesom hendes lår, jeg gjorde ikke noget og tænkte hun var ok. Massage fortsatte og så kunne jeg mærke noget ganske vådt....ret frækt må jeg indrømme at hun lige brugte mine fingre til at lave lidt lir på sig selv og det tændte da også mig.

Om det var fordi det var sagens sidste kunde ved jeg ikke, jeg havde kun hævet til massage men havde så lidt mere, så for 800 fik jeg en fin pakke, og ganske god sex som var indlevende...

Hun var 40+ sød og der måtte røres og kneppes som jeg ville dog ikke i numsen...så en god oplevelse

Skrevet
  • Author

det er stedet ja, og nej engelsk og dansk er ikke så godt men til gengæld svensk. Har selv en fornemmelse af at det var lidt udover det sædvanlige

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.