Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er ved at være længe siden jeg har skrevet en andmeldelse her inde og tænkte min sidste oplevelse skulle deles med resten af flokken.

Jeg besluttede mig for at ville have en 4 håndsmassage med nogen lidt yngre modeller. Efter lidt søgen rundt fandt jeg ud af at Nicha og Nancy arbejdede samme sted og de så begge lækre ud.

Det var ikke helt nemt at få en tid med dem begge sammen, tror de er populære og det skulle koordineres imellem dem. Heldigvis var det ikke noget der tog mere end 24 timer og en masse kommunikation.

De er begge et sted jeg har besøgt før i Industriområdet i Ballerup. Dejligt nemt med parkering og ok diskret hvis der er nogen der er bekymret om det.

Da jeg kom ind og mødte de to søde piger var jeg meget positivt overrasket. Mange gange bliver man lidt skuffet over alt det AI filter de mange har på deres billeder, men fuck de godt nok sprøde begge to. Allerede der var jeg positivt stemt over det lille møde.

Det skal lige siges de har noget forskellige personligheder. Nancy er den lidt mere vilde og Nicha en lidt genert slags. Men jeg elsker en udfordring og tænkte at jeg nok skulle få dem begge i stødet til noget sjov.
Jeg startede med nok kun 10 minutters massage da jeg ikke kunne vente mere. De to lækre pigers hænder på ens krop samtidig gør altså noget ved en mand.

Nicha var meget genert i starten da det kom til alle 3 skulle røre hinanden samtidig, det virkede ikke til at være et problem for Nancy. Så jeg måtte bruge lidt ekstra tid på at få Nicha mere tændt over oplevelsen. Jeg tror ikke det er noget de har gjort så meget før. Men jeg skal da lige love for at da hun endelig indså hvor sjovt det her var faldt alt hendes generthed til jorden.

Det var nok den beste 4 håndsmassage jeg nogensinde har haft, dog uden så meget massage. Den time glemmer jeg aldrig.
Begge piger er super lækre og helt sikkert et besøg værd igen. Tror jeg vil have dem en ad gangen næste gang og se om jeg ikke kan få dem til at åbne lidt mere op så den næste 4 hånds med dem bliver endnu sjovere.

Den dejlige time kostede 3000, så det er standard priserne de tager.

Det skal lige siges Nicha snakker fint dansk og Nancy forstår en del.

Nancy

Nicha

Redigeret af Dogoa

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.