Hop til indhold

Gangbang i Sæby 26/8

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Er der nogen, der har hørt noget fra dette opslag? Jeg har skrevet på mail, men der er ikke kommet tilbagemelding…

Skrevet

har også skrevet trods der står kun sms tro ikke der sker mere desvære😒

Skrevet

Tror den er god nok, har kneppet hende rigtig meget da hun boede på de her kanter, hun har altid holdt ord....

Skrevet
  • Author

Hun skriver godt nok, at hun vil se, om der er stemning for et gangbang i Sæby, men det ville være skønt med en tilbagemelding (og et gangbang i Sæby)…Og hun aktiverer da annoncen hver dag, så mon ikke der er håb endnu…

Redigeret af Titommeren

Skrevet
lille_peter skrev, for 7 timer siden:

Fejl.

?? Kigger du i et spejl ? 🧐😉

Skrevet
  • Author

Åbenbart en fake annonce… Har ikke hørt en skid så nu må jeg tage en spiller og få ondt i ryggen igen…

Skrevet
  • Author
Frankie38xl skrev, for 23 timer siden:

Der er tlf nummer på i dag, hun er seriøs. Har også kneppet hende mange gange. Godt nok nogen år tilbage

Hun er i hvert fald meget seriøs med priserne. Gangbang uden gummi kostede 500 kr. for en time. Jeg nåede ikke at se telefonnummer, som først kom på samme dag som gangbanget, der startede 09:30 og hun har ikke gidet svare på gentagne mail flere dage før. Men man kunne komme efter gangbanget samme dag. Så kostede det bare 1.500 kr. uden kondom - for en halv time…🤪

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.