Hop til indhold

Sexevents automatikken

Featured Replies

Skrevet

Der ryger jævnligt planlagte events over i allerede afholdte events, hvilket er mere frustrerende end at der ligger et par afholdte events i Sexevents.

Kan vi ikke slå automatikken fra og lade superbrugerne rydde op i sexevents?

Desuden ville et underforum til Efterlysninger i sexevents være nyttigt for kvinder der søger arrangører.

Skrevet
Refresh skrev, for 28 minutter siden:

Det kræver så at der er selv disciplin for jer superbruger, så i husker at gøre det.

Tror årsagen til de flyttes før de er afholdt er måden dato er skrevet i overskriften på. Det hjalp på en annonce at @Den erfarne ændrede måden dato var skrevet på. Den er ikke blevet flyttet automatisk siden. Automatikken skal nok bare justeres til at håndtere forskellige måder dato skrives på.

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 1 minut siden:

Det kræver så at der er selv disciplin for jer superbruger, så i husker at gøre det.

Tror årsagen til de flyttes før de er afholdt er måden dato er skrevet i overskriften på. Det hjalp på en annonce at @Den erfarne ændrede måden dato var skrevet på. Den er ikke blevet flyttet automatisk siden. Automatikken skal nok bare justeres til at håndtere forskellige måder dato skrives på.

Enig i at det ville være optimalt at automatikken virkede, men der ryger godt nok mange forkert.

Tænker at hvis er nogen der kommer forbi og flytter gamle en gang om ugen, så vil det være at foretrække ift. status quo?

Eller føler du at gamle events støjer så meget at det skal være oftere?

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, for 3 minutter siden:

Hvilket event var det? Mere så jeg kan lure om det var samme datoformat jeg forsøgte med.

Skrevet
Refresh skrev, for 1 minut siden:

Eller føler du at gamle events støjer så meget at det skal være oftere?

Det afhænger jo af hvor mange opslag der bliver slået op i løbet af ugen. Det er jo lidt op og ned.

Skrevet
Refresh skrev, for 4 minutter siden:

Hvilket event var det? Mere så jeg kan lure om det var samme datoformat jeg forsøgte med.

Den “kvinde med stil” har oprettet, du kan sammenligne med den der ligger i afholdte

Skrevet
  • Author
Swarley skrev, 1 time siden:

Den “kvinde med stil” har oprettet, du kan sammenligne med den der ligger i afholdte

Tak, synes det var samme format i et opslag der blev ved med at blive rykket, men holder lige øje.

Skrevet
Refresh skrev, den 24.8.2026 at 21:36:

Superbrugerne skal ikke pålægges faste opgaver. Hvis f.eks. en dag der ikke er ryddet op i sexevents, eller en tråd ligger forkert, så begynder folk måske at henvende sig til diverse superbrugere om det ene og det andet, hvilket ikke var hensigten.

Jeg mindes på et tidspunkt at have læst at man kun kan have en aktiv tråd i sexevents. Laver man en ny tråd, bliver den gamle flyttet til afholdte. Måske dette er årsagen til nogle af de auto-flytninger?

Skrevet
Den erfarne skrev, for 8 timer siden:

Jeg mindes på et tidspunkt at have læst at man kun kan have en aktiv tråd i sexevents. Laver man en ny tråd, bliver den gamle flyttet til afholdte. Måske dette er årsagen til nogle af de auto-flytninger?

Jeg tror at event bliver slået op igen, fordi det oprindeligt automatisk var blevet flyttet. Og hvis man så rykker det oprindelige tilbage, tror jeg begge bliver flyttet igen.

Jeg tror det har noget med dato opsætning i overskriften, der gør om den flyttes før tid.

Den erfarne skrev, for 8 timer siden:

Superbrugerne skal ikke pålægges faste opgaver.

Det mener jeg heller ikke, så må @Administrator få justeret automatikken.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.