Hop til indhold

Tilbyder flere mennesker nu sex uden kondom?

Featured Replies

Skrevet

Er det kun mig, der har lagt mærke til det? Antallet af kvinder som tilbyder sex uden kondom er stigende. Også blandt Thai-kvinder. Og jeg taler ikke om kvinder, hvor man kan lave en speciel aftale, men kvinder som direkte annoncerer det.

Jeg er sågar stødt på 1 måske 2 der skriver, at de er på prep (en profylaktisk behandling for HIV). Fx denne:

Ekstra tillæg:

Sex #uden kondom / #without +500 , med afslutning inside
Jeg beskytter med Prep medicin 💊 for vores begges skyld
Strap on ( hvis du er ren ) +500
Deepthroat , +500 kr
Swollow / jeg sluger + 500
GS til dig +500

Personligt synes jeg udviklingen er positiv - men mit ærinde er mest at høre I mere garvede, om I også har lagt mærke til denne udvikling?

Skrevet

Ja, der er sket en stor udvikling de sidste år. For 10 år siden ville denne tråd hurtigt blive lukket, og den ville sætte sindede i kog. og.. du ville højest tænkeligt også få en karantæne. nu nævner du så sex uden beskyttelse. som jeg ser det er der også sket i stigning i udbyd og efterspørgsel på anal, slug, Deepthroat, strap on osv

Jeg ved ikke om jeg synes det er en god udvikling, men jeg ser den.

p.s

For mit vedkommende er jeg bare glad for, at man stadig mange steder kan opleve dejlige GFE oplevelser, uden fokus på enkelt ydelser og krav om at det absolut skal være ubeskyttet.

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 23 minutter siden:

For mit vedkommende er jeg bare glad for, at man stadig mange steder kan opleve dejlige GFE oplevelser, uden fokus på enkelt ydelser og krav om at det absolut skal være ubeskyttet.

Ja, jeg er slet ikke til menukort og enkeltydelser. Men det er på ingen måder noget nyt.

Skrevet

Personligt syntes jeg niveauet er meget stabilt.. steg for nogle år siden, men rimelig stabilt efter min mening over de sidste par år.. lidt op og ned med hvor mange der reklamerer med det.

Desværre for dem (både pigerne og de mænd der søger det), er det blevet lettere udskammet. Den sidste side der havde det som filter (nympho), har nu fjernet det. Gør det mere “besværligt” for pigerne og kunderne. Enten at søge efter det, eller gå udenom.

Giver den gode @TheVoice ret i at der er sket en udvikling i accepten. Blandt andet herinde, hvor folk ikke udskammes. Men på siderne hvor pigerne reklamerer, er det lukket ned de fleste steder nu - det er en anden tendens jeg har lagt mærke til.

Som @TheVoice også skriver. Jegber bare glad for de simple, dejlige GFE oplevelser der stadig er derude..

Skrevet

Nu har jeg ikke tilbudt almindelig sex i del år, men da jeg gjorde det, var jeg altid obs på der jo ikke kun er en ting, som gjorde det var god ide med kondom ved samleje og anal sex.
Være ops på det den nævnte pige, nævner med Prep medicin . Det er lang fra sikker, da det kun virker mod hiv.
ifølge https://aidsfondet.dk/checkpoint/prep

5 hurtige om prep
1. PrEP nedsætter risikoen for at få hiv med over 99%.
2.
3. PrEP kan give mere frihed og mindre frygt omkring sex.

1. I Danmark anbefales det, at man tager én pille om dagen.

1. PrEP beskytter ikke mod andre sexsygdomme end hiv.

1. Man kan få PrEP, hvis man er i særlig risiko for hiv
Der findes også PEP-behandling, som man kan tage inden for 72 timer, hvis man har været i risiko for hiv.

.....

Så ved punk 4 ud over HIV/Aids
Er der også disse mere eller mindre sjove kønssygdomme at få, nogle kan være smertefuld, en gøre fx kvinden steril
Gonoré
Herpes
Klamydia
Kønsvorter
Mycoplasma
Syfilis
Vandvorter/Molluskler

Nok det mest ude fede som mand at få en af disse sygdomme med hjem til sin kærste/kone og hun bliver hådre ramt af kønssygdomme end manden.

Så held og lykke med samleje og anal sex uden gummi 🤞

Skrevet

På hvad bivirkninger har de forskellige kønssygdomme

https://min.medicin.dk/artikler/artikel/91

Skrevet

Det er også mit indtryk, at det er blevet mere almindeligt, efterhånden som HIV er kommet mere på afstand.

Skrevet
Borende X skrev, for 34 minutter siden:

Det er også mit indtryk, at det er blevet mere almindeligt, efterhånden som HIV er kommet mere på afstand.

Jeg tænker at vi 2 er så gamle at vi godt kan huske tiden hvor man døde af aids. Det gør man heldigvis ikke mere, og mon ikke at det er en af hoved årsagerne til at ubeskyttet sex er steget markant.

Skrevet

Den udvikling har jeg også bemærket, fra mit synspunkt er det en meget uheldig udvikling.

Hvis jeg har en idé om det bliver tilbudt spørger jeg efter det og er svaret positivt dropper jeg det med det samme, større rødt flag findes ikke i min verden.

Skrevet

-Har selv nydet " efter aftale" og " testvisninger" sex med mange smukke thaier, ungarneske, colombianske, brasillienske, Asiatiske skønheder uden gummi...og uden sygedomme.

Det er frækt og utroligt lækkert når GP selv er indstillet på at bolle og nyde ens pik sæd og tilfredstille hinandens lyster og behov når man er sammen som en GF.

Skrevet

For at vende tilbage til det oprindelige spørgsmål, i modsætning til en debat om at kneppe uden gummi, er jeg usikker på, om antallet af personer, der tilbyder sex uden gummi, er steget.

Mit indtryk er, at der nu er flere ældre, større piger, der tilbyder sex uden gummi, end der var for lad os sige for 10 år siden. Men antallet af unge, slanke og smukke piger, der tilbyder dette, er faldet.

Så selvom den samlede andel er steget, vil jeg sige, at den tilgængelige kvalitet er faldet.

Skrevet

Jeg har ikke mange år på bagen i det her forum men jeg deler oplevelsen om at der kommer flere og flere.

Det er total cut-off for mig hvis der tilbydes "uden" i en annonce. Det er jo skørt og uansvarligt og kan kun fører til en eksplosion af kønssygdomme på sigt.

Jeg oplever tendensen som værende meget tydelig og på den baggrund har jeg ændret adfærd - jeg tilvælger kun annoncer hvor det tydeligt fremgår at det er ufravigeligt at bruge kondom.

Skrevet
Resp skrev, for 31 minutter siden:

jeg tilvælger kun annoncer hvor det tydeligt fremgår at det er ufravigeligt at bruge kondom.

Hvis bare man så kunne stole på, at det også blev efterlevet…..

Skrevet
TheVoice skrev, den 25.8.2026 at 09:17:

Jeg tænker at vi 2 er så gamle at vi godt kan huske tiden hvor man døde af aids. Det gør man heldigvis ikke mere, og mon ikke at det er en af hoved årsagerne til at ubeskyttet sex er steget markant.

Jo, plus, at det utvivlsomt er blevet en konkurrenceparameter.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.