afløbsrenseren 541 Skrevet 31. Maj, 2014 Hejsa. Skal en tur til Middelfart i morgen. Nogen som kender et sted hvor man kan hygge sig en lille times tid . Det kan være thai - mørk eller hvid det gør ikke så meget, det er mere vigtigt at man får det man har aftalt. VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 31. Maj, 2014 Nej med ved at Paprika er i Middelfart et par gange om måneden. Se på www.paprikapigen.mono.net eller ring til hende....altså hvis du selvfølgelig har planer om at komme forbi byen igen...for hun plejer at være der fredag og lørdag, mener jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 1. Juni, 2014 Hejsa. Ja, jeg har også flere gange kikket på hendes profil og kunne godt tænke mig at besøge hende en gang. VH Nej med ved at Paprika er i Middelfart et par gange om måneden. Se på www.paprikapigen.mono.net eller ring til hende....altså hvis du selvfølgelig har planer om at komme forbi byen igen...for hun plejer at være der fredag og lørdag, mener jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 1. Juni, 2014 Nej med ved at Paprika er i Middelfart et par gange om måneden. Se på www.paprikapigen.mono.net eller ring til hende....altså hvis du selvfølgelig har planer om at komme forbi byen igen...for hun plejer at være der fredag og lørdag, mener jeg. Hun har planer om at komme til Middelfart fredag den 6 juni. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 2. Juni, 2014 Datoen er ændret til fredag den 20-6 iflg. Paprika 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg