Hop til indhold

Den Anden Fredagsbar SEPTEMBER - Fredag 18/9 kl. 17-23 holder vi atter hygge-fest med Blowjob Bingo og halløj HURRA! Denne gang i VALBY

Featured Replies

Skrevet

Tak for en dejlig fredagsbar, som altid en fornøjelse😊. Dejlig mad og skønne kvinder og nu i nye omgivelser. Tak til de 2 dejlige værtinder som gav os mænd en god aften.

Det var min første alenetid med @[email protected], og hvilken en, tiden fløj afsted. Jeg skal bestemt besøge hende igen.

Og var så heldig at vinde en præmie i aftes spil, som jeg ser frem til at indløse😍. Og her bliver ikke lavet en @Mister12 😂

• Svar 106
  • Visninger 9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

Postede billeder

Skrevet

Swarley skrev, for 3 minutter siden:

Og var så heldig at vinde en præmie i aftes spil, som jeg ser frem til at indløse😍. Og her bliver ikke lavet en @Mister12 😂

Ja når du vinder hovedpræmien lige for næsen af mig, så er der ingen klejner til næste gang til dig 😂

Skrevet
Mister12 skrev, for 2 minutter siden:

Ja når du vinder hovedpræmien lige for næsen af mig, så er der ingen klejner til næste gang til dig 😂

Med den hovedpræmie går det nok😉

Skrevet
Swarley skrev, for 38 minutter siden:

Tak for en dejlig fredagsbar, som altid en fornøjelse😊. Dejlig mad og skønne kvinder og nu i nye omgivelser. Tak til de 2 dejlige værtinder som gav os mænd en god aften.

Det var min første alenetid med @[email protected], og hvilken en, tiden fløj afsted. Jeg skal bestemt besøge hende igen.

Det vil glæde mig meget. Det var rigtig dejligt at “ lære” dig lidt bedre at kende😘

Skrevet

Tak til alle fremmødte for en fantastisk aften i godt selskab.

Skrevet
Voksen55 skrev, den 18.9.2026 at 15:43:

Ny dato op, så fylder vi en bil fra Jylland 😍🤩💦💦

Fyld bilen med jyder og kom over 13. November 😉

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Fyld bilen med jyder og kom over 13. November 😉

Jeg kommer i hvert fald, og så kan jeg jo lige så godt fylde bilen.

Så hvis der er nogen der vi med op og køre, så køre jeg fra Skjern området, og over Fyn. Hjem igen samme aften, og mindre omveje er bestemt muligt. Smid en besked hvis du vil med.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.